ترندهای روز

2 سارق سابقه‌دار زیر بار اتهام 110 زورگیری نرفتند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شکایت این دو اراذل و اوباش ابتدا توسط مردی مطرح شد که مورد حمله چاقو قرار گرفت. وی گفت: دو موتورسوار به من حمله کردند و موبایلم را گرفتند. آنها مرا با چاقو تهدید کردند.

در حالی که رسیدگی به این شکایت ادامه داشت و ماموران به دنبال متهم بودند، شکایات مشابه دیگری در اختیار پلیس قرار گرفت و ماموران متوجه شدند که با سارقان حرفه ای برخورد می کنند. عوامل فروردین امسال در جریان تحقیقات دو پسر جوان که چندین سابقه کیفری در پرونده داشتند ردیابی و دستگیر شدند. شاکیان در مواجهه حضوری با متهمان، آنها را شناسایی کردند و گفتند این دو پسر جوان هستند که گوشی تلفن همراه آنها را سرقت کرده اند.

دو متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۱۱۰ فقره سرقت و زورگیری با تهدید چاقو اعتراف کردند. سپس پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه پس از قرائت کیفرخواست برای دو متهم، چند نفر از شکات با حضور در دادگاه جزئیات سرقت را بیان کردند.

شاکی اول که خانم جوانی بود گفت: در خیابان پیروزی پشت فرمان ماشینم نشسته بودم و با موبایلم صحبت می کردم. حوالی ساعت ۹ شب بود که دو پسر جوان که یکی از آنها کلاه بر سر داشت به سمت من آمدند. موبایلم را با چاقو دزدیدند و با موتورسیکلت فرار کردند. آنقدر شوکه شده بودم که حتی نمی توانستم فریاد بزنم و کمک بخواهم.

سپس شاکی دیگر در جایگاه قرار گرفت و گفت: چهره دو متهم را به خوبی به یاد دارم. یکی از آنها حتی بالای ابرویش خالکوبی داشت که زیر موهایش پنهان کرده بود، اما حالا که موهایش را کوتاه کرده است، خالکوبی اش را درست یادم می آید.

وقتی نوبت به متهم ردیف اول رسید، گفت: اشتباهی دستگیر شدم و کاری نکرده ام. وقتی موتورسیکلتم را گرفتند گفتند اگر اعتراف کنی که زورگیری کرده ای، موتور را پس می دهیم. من قبول کردم اما الان حقیقت را می گویم. دزدی کار من نیست

متهم دوم نیز جرم خود را نپذیرفت و مدعی شد که بی گناه است.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا