ورزشی

3 لژیونر فوتسال ایران به گروگان گرفته شدند!

در شرایطی که سعید احمد عباسی، ملی پوش اسپانیایی والدپیناس حضور در جام ملت های آسیا تقریبا قطعی است، وضعیت سه ستاره دیگر تیم ملی که برای تیم مایورکا پالما قهرمان اروپا و جهان بازی می کنند. ، هنوز ناشناخته است و در وضعیت نامعلومی قرار دارند. . اما بر اساس پیگیری های خبرنگار ورزش سه، باشگاه پالما در روزهای اخیر پس از باخت در کوپا دل ری اسپانیا مقابل رئال بتیس به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که باید ۲۰ هزار یورو برای حضور لژیونرها در تیم ملی برای جام ملت های آسیا به آنها پرداخت خواهد شد. همچنین شنیده می شود که شرط باشگاه اسپانیایی از سوی کمیته فوتسال رد شده و به همین دلیل پرونده مذاکرات و رایزنی های دو طرف بیش از پیش پیچیده شده است.

پالما اسپانیا در یک ماه اخیر روزهای خسته کننده ای را پشت سر گذاشت و قبل از پیروزی هفته گذشته مقابل کارتاخنا متحمل چندین شکست در لیگ اسپانیا و همچنین حذف از کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا شد تا این تیم در جایگاه خود قرار بگیرد. در جدول لیگ صفر است و در یک بحران غیرمنتظره است. به غرق شدن اگرچه قهرمان اروپا در نبرد قبلی خود با درخشش فوق العاده ستارگان ایرانی خود به ویژه حسین طیبی و سالار آقاپور تیم کارتاخنا را با نتیجه ۵-۱ در هم کوبید.

به نظر می رسد نتایج ضعیف پالما در هفته های اخیر فشار زیادی را به مدیران این باشگاه وارد کرده و آنها را مجبور کرده تا درخواست عجیب خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کنند. اگرچه مبلغی که پالما اسپانیا از فدراسیون برای حضور لژیونرها در جام ملت های آسیا (۲۰۰۰۰ یورو) در این شرایط و اغراق در فوتبال خرج شده، ناچیز و منصفانه تلقی می شود، اما همچنان با واکنش مثبت از سوی این فدراسیون مواجه نشده است. با مسئولان فدراسیون مواجه شد.

ناگفته نماند که فدراسیون فوتبال دلایل خاص خود را برای رد پیشنهاد باشگاه پالما داشت. چون دو بازیکن ملی پوش پالما (مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور) سرباز هستند و به لطف پیراهن تیم ملی مجوز خروج از سازمان نظام وظیفه دریافت کرده اند و برای تمدید باید هر سه ماه یک بار به ایران برگردند. اسفند ماه معتبر است که آنها را ملزم به سفر به ایران در روزهای آینده کرده است.

با این توصیف بعید است فدراسیون فوتبال با چنین شرایطی موافقت کند چرا که به عبارتی دست بالا را با آنها دارد و سالار آقاپور و مسلم اولاد قباد چاره ای جز همراهی تیم ملی در آسیا نخواهند داشت. جام ملت‌ها و شاید این دو بازیکن حتی مجبور شوند برای جلب رضایت مدیران باشگاه پالما ۲۰ هزار یورو از جیب خود بپردازند. هر چند فدراسیون فوتبال ایران یک چیز را خوب می داند و آن هم شرایط حسین طیبی است. چرا که کاپیتان تیم ملی سرباز نیست و مشکلی برای خروج از کشور نخواهد داشت و حالا به جز قیمت هزار یورویی کمیته فوتسال برای حل این مشکل مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا