اخبار اقتصاد ایران

3 خودرو اروپایی اوپل در نمایشگاه شیراز رونمایی شدند+ (عکس و مشخصات)

شرکت پرشیا خودرو از ۳ خودروی وارداتی خود از برند اروپایی اوپل در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی کرد. ۳ محصول وارداتی رونمایی شده شامل اوپل موکا، کراسلند و کورسا است.

افق میهن به نقل از عصر ایران، ۳ محصول وارداتی رونمایی شده شامل اوپل موکا، کراس لند و کورسا است که به گفته مسئولان شرکت پرشیا خودرو، این محصولات به زودی از طریق سامانه یکپارچه وارد می شوند.

مشخصات فنی اوپل موکا

موکا با موتور ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر توربو به ایران می آید. این موتور می تواند ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT برساند.

از مهم ترین آپشن های این کراس اوور می توان به فرمان برقی، کروز کنترل، ۶ ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، چند رسانه ای با ۶ بلندگو، دوربین عقب، دنده پشت فرمان، سنسور پارک عقب، پارک جلو اشاره کرد. سنسور اختیاری)، سنسور باران، GPS، کنترل استارت در سرازیری و سربالایی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک (TPMS)، ترمز دستی برقی و نگه‌داشتن خودکار، و تنظیم حالت‌های رانندگی.

اوپل کراس لند

کراس لند از نظر موتور کاملا شبیه موکا است اما برای این کراس اوور از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT استفاده شده که در مقایسه با موکا کمی ضعیفتر شده و زمان شتاب آن ۱ ثانیه افزایش می یابد. به طور کلی، اوپل کراس‌لند از نظر ظاهری نیز از موکا ساده‌تر است و به همین دلیل است که احتمالاً قیمت آن از موکا ارزان‌تر است.

کراس لند وارداتی پرشیا خودرو امکانات و آپشن هایی مانند فرمان برقی، کروز کنترل، ۶ ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، چند رسانه ای با ۶ بلندگو، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، سنسور پارک جلو (اختیاری) مجهز به سنسور باران، GPS، کنترل استارت در سراشیبی و سربالایی، سیستم کنترل فشار باد لاستیک (TPMS)، ترمز دستی برقی و نگه داشتن خودکار و حالت های رانندگی است.

اوپل کورسا

هاچ بک وارداتی پرشیا خودرو مجهز به موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربوشارژر است که می تواند ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند و از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت AISIN نیرو را به چرخ های جلو منتقل کند.

شتاب صفر تا صد اوپل کورسا در ۱۰.۹ ثانیه و حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است. سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلوی این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب این خودرو شاهد استفاده از سیستم تعلیق پرتو پیچشی هستیم.

Opel CORSA به عنوان یک هاچ بک نه چندان گران اروپایی در بازارهای جهانی، آپشن های قابل قبولی دارد. ترمز دستی برقی، پورت USB، کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، سیستم چند رسانه ای صفحه لمسی، دوربین عقب، سنسور باران، سنسور پارک عقب، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، نگه داشتن خودکار، حالت های رانندگی مختل و … از جمله ویژگی های هاچ بک وارداتی است. پرشیا خودرو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا