اخبار اقتصاد ایران

3 محصول شركت برق منطقه‌ای گیلان در نمایشگاه ایران بهره‌ور رونمایی شد

شرکت برق منطقه ای گیلان به عنوان نماینده دستگاه های اجرایی استان در حوزه بهره وری از ۳ محصول فناورانه و نوآورانه در حوزه زیرساخت و انرژی برای بازدید علاقه مندان در نمایشگاه ایران کارآمد رونمایی کرد.

ایران تحلیل، شرکت برق منطقه ای گیلان به عنوان نماینده دستگاه های اجرایی استان در حوزه بهره وری از ۳ محصول فناورانه و نوآورانه در حوزه زیرساخت و انرژی برای بازدید علاقه مندان رونمایی کرد.

محمدرضا خسروی سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه مولد ایران گفت: نمایشگاه مولد ایران با هدف ارائه اقدامات دستگاه های اجرایی در حوزه بهره وری و معرفی توانمندی های فنی و تخصصی و توانمندی ها و ایجاد و تقویت ارتباطات علمی، تجربی و تجاری و ایجاد بستر همکاری مشترک و تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای حوزه بهره وری توسط سازمان ملی بهره وری ایران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت برق منطقه ای گیلان به عنوان نماینده و دستگاه های اجرایی منتخب استان گیلان در حوزه بهره وری با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این نمایشگاه حضور داشت، افزود: در این نمایشگاه که در ۳۱ ام اردیبهشت و ۱ خرداد سه محصول تولیدی شرکت برق منطقه ای گیلان در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد که شامل سیستم شارژر هوشمند باتری به همراه سیستم مانیتورینگ استفاده در پست های انتقال و فوق توزیع، دستگاه تخمین عمر باقیمانده تجهیزات سیستم کابلی با نظارت بر تخلیه جزئی و ساخت پست. ۲۳۰.۶۳. ۲۰ کیلوولت شهید حق بن با فناوری GIS کارآمد جهت بازدید علاقمندان ارائه شد.

ناظر نیروی انسانی شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص ویژگی محصول سیستم شارژر هوشمند باتری در کنار سیستم مانیتورینگ به منظور استفاده در پست های انتقال و فوق توزیع گفت: با نصب این تجهیزات و طراحی مانیتورینگ. سیستم کنترل سلول های باتری در پست ها به صورت بلادرنگ و با دقت بالایی انجام می شود که علاوه بر کاهش هزینه، باعث افزایش طول عمر باتری ها و قابلیت اطمینان شبکه برق کشور می شود.
خسروی درباره محصول دستگاه تخمین عمر باقیمانده تجهیزات سیستم کابلی با مانیتورینگ تخلیه جزئی گفت: با استفاده از این دستگاه می توان وضعیت عایق بندی خطوط فشار قوی زیرزمینی را قبل از وقوع حوادث رصد کرد.

رئیس منابع انسانی شرکت برق منطقه ای گیلان به استقبال خوب علاقه مندان از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با محوریت بهره وری در حوزه های انرژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، آب و محیط زیست، راه و شهرسازی، راه و شهرسازی، بهره وری و بهره وری در این نمایشگاه برگزار می شود. صنعت و معدن، کشاورزی، فرهنگ و خدمات با حضور ۱۳ استان منتخب، برخی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی مستقل و شرکت های دانش بنیان و بسیاری از خدمات و محصولات فناورانه و نوآورانه بومی به ویژه در حوزه برق و آب برگزار شد. ، برای اولین بار در این نمایشگاه ارائه و رونمایی شدند.

لازم به ذکر است میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران از غرفه شرکت برق منطقه ای گیلان بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا