اخبار اقتصاد ایران

5 نکته سئویی مهم برای سایت های تازه تاسیس

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که به تازگی سایتی را طراحی کرده اند یا یک سایت تازه تاسیس برای انجام سئو دارند این است که چگونه شروع کنیم؟ برای محبوب شدن در گوگل از ابتدا چه باید کرد؟ استراتژی درست چیست؟ در این مقاله قصد داریم ۵ نکته بسیار مهم برای سئو سایت های تازه تاسیس را به زبان ساده بیان کنیم. با استفاده صحیح و اساسی از آنها در کسب و کار خود می توانید به نتایج بسیار خوبی دست یابید.

سئوی محلی

اگر پروژه یا کسب و کاری دارید که افراد به صورت حضوری از شما بازدید می کنند، مانند رستوران یا بیمه، باید مکان کسب و کار خود را در Google Maps و بر روی آن ثبت کنید. سئوی محلی یا سئوی محلی انجام دهید. به عبارت ساده، سئوی محلی به معنای اقداماتی است که باعث می شود سایت در یک منطقه جغرافیایی خاص رتبه بندی شود.

همچنین می توانید پس از ثبت نام موقعیت مکانی خود را در سایت های دایرکتوری مانند: کتاب ۱، آگهی چی، آگهی ۲۴ و … قرار دهید. این باعث می شود گوگل با جستجوی نام برند یا کلمات کلیدی مرتبط با موقعیت شما، شما را در بین نتایج معرفی کند. مثل بهترین رستوران های کرج

استراتژی سئو

در حال حاضر اکثر کسب و کارهای اینترنتی در وب به سادگی مقالاتی را بدون هیچ هدف و استراتژی در سایت خود منتشر می کنند.

در حالی که برای پیشرفت و موفقیت در سئو باید از استراتژی مناسب استفاده کنید. این استراتژی شامل تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا در گام اول است. برای اینکه بدانید هر صفحه در سایت به چه منظور و چگونه باید ساخته شود.

نکته مهم در بحث استراتژی سئو وجود دارد، که اولویت به کلمات کلیدی دم بلند داده می شود. به عنوان مثال به جای سئو برای کلمه کفش ورزشی، می توانید روی کلمه کفش نایک مناسب برای پیاده روی کار کنید.

سئو فنی

نکته مهم دیگر در بحث سئو سایت های تازه تاسیس، اجرای صحیح سئو فنی است. زیرا سایت شما باید به درستی در دسترس کاربران و روبات های گوگل باشد.

به طوری که برای کاربر باید با سرعت مناسب در مرورگر خود بارگذاری شود. و ربات گوگل به صفحات وب سایت شما که حاوی محتوا هستند نیز دسترسی دارد.

فعالیت مستمر

اگر شما از جمله افرادی هستید که روزی زمان زیادی را در سایت خود می گذرانید و مطالب زیادی را آپلود می کنید. و سپس شما فعالیت زیادی در وب سایت خود ندارید. باید بدانید که سئو یک فرآیند است و مانند دویدن در یک ماراتن است. و برنده با کسانی است که به طور مداوم بر روی سئو وب سایت خود کار می کنند.

تقلید نکردن از رقبا

یکی از اقداماتی که افراد هنگام تاسیس سایت خود یا پروژه های تازه تاسیسی که می پذیرند انجام می دهند، مقایسه خود با سایت های بزرگی است که در وب وجود دارد، مانند دیجی کالا. این باعث می شود صفحه اصلی، دسته بندی ها و به طور کلی تمام قسمت های سایت شما شبیه به آن شوند.

در حالی که استراتژی سایت های تازه تاسیس کاملا متفاوت است. بنابراین مثلا برای افزایش ترافیک می توانیم به سراغ موضوعات طاقچه برویم. همچنین از کلمات کلیدی دم بلند برای تولید محتوا و محصولات خود استفاده کنید.

تولید محتوای مناسب و مستمر:

یکی از مهمترین وظایف سایت های تازه تاسیس انتشار محتوای کاربرپسند و به روز است. البته این موضوع مستلزم داشتن استراتژی محتوایی کامل است. همچنین باید نکات مهمی در بحث وجود داشته باشد سئوی محتوا یاد بگیرید که محتوای منتشر شده در سایت شما هم برای کاربران و هم برای ربات های گوگل خوانا و مناسب باشد.

نتیجه

در این مقاله به نکات مهم سئو سایت های تازه تاسیس از جمله داشتن استراتژی، اجرای صحیح سئو فنی، تقلید نکردن از رقبا و … پرداختیم.

همچنین یاد گرفتیم که اگر کسب و کار ما به گونه ای است که افراد مجبورند شخصاً به ما مراجعه کنند، مانند رستوران، آرایشگاه و …، باید موقعیت مکانی خود را در نقشه گوگل ثبت کنیم.

لطفا توجه داشته باشید که سئو زمان بر است و شما باید به صورت مستمر و منظم فعال باشید تا به نتیجه مطلوب برای سایت خود برسید. بنابراین، اگر شما از جمله افرادی هستید که روزی مطالب زیادی در سایت خود منتشر کرده اید و بعد از آن برای چندین روز هیچ فعالیتی در وب سایت وجود ندارد، توجه داشته باشید که فردی است که از این طریق برنده می شود که به طور منظم و مداوم فواید. او انجام می دهد.

در پایان، ما یاد گرفتیم که به سراغ موضوعات طاقچه و کلمات کلیدی بلند برویم تا در سایت های تازه تاسیس سریعتر به ورودی و ترافیک سایت خود برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا