ارزهای دیجیتال

ChatGPT پاسخ داد؛ بهترین میم‌ کوین‌ ها برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 کدام‌اند؟

به گزارش ایران تحلیل، میم سکه، ستاره های درخشان بازار ارزهای دیجیتال، آنها در این مدت یک رونق را تجربه کردند. بسیاری از آنها افزایش قیمت قابل توجهی را ثبت کردند و از سوی صرافی های پیشرو و چهره های برجسته این صنعت حمایت شدند. این سکه ها همچنین به دلیل داشتن جوامع قوی و توانایی تبدیل شدن به روندهای عظیم شناخته شده اند.

ما از ChatGPT پرسیدیم که آیا میم کوین ها در سال ۲۰۲۴ به رشد خود ادامه می دهند و کدام کوین ها باید در کانون توجه سرمایه گذاران قرار گیرند. این چت بات پتانسیل ۶ دارایی را برجسته می کند دوج کوین (DOGE) و شبا آنو (SHIB) نیز در این لیست گنجانده شده اند.

چاتجیپاتی او مدعی است که این دو سکه به این دلیل است «دانش گسترده و اکوسیستم قوی» به احتمال زیاد آنها برتری خود را در این موقعیت نشان خواهند داد. چاتجیپاتی با اشاره به دوج کوین ارز دیجیتال مورد علاقه مدیرعامل تسلا الون ماسک و اغلب از حمایت این میلیاردر بهره می برد.

شبا آنو همچنین به لطف معرفی محلول جرم گیری لایه ۲ شیباریوم و صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ (ShibaSwap) پیشرفت زیادی داشته است. به یاد داشته باشید که شبکه بلاک چین لایه ۲ تابستان گذشته راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون به نقاط عطف بسیاری دست یافته است. اخیراً تعداد کل بلوک های پردازش شده نمایش داده شده است شباریوم بیرون از پنج میلیون فراتر از آن رفته است.

پروتکل شیباریوم با یک هدف تقویت توسعه اکوسیستم شیبا اینو هزینه های تراکنش را کاهش می دهد، مقیاس پذیری را بهبود می بخشد و سرعت را افزایش می دهد.

میم سکه های بیشتری توسط ChatGPT معرفی شده است

پپه (PEPE) با تم قورباغه، در سال ۲۰۲۳ از محبوبیت زیادی برخوردار شد و امسال نیز به شدت در بازار ارائه شده است. چندی پیش، این سکه به بالاترین قیمت خود رسید و ارزش کل بازار آن از ۷ میلیارد دلار گذشت. با وجود اصلاح قیمت در روزهای بعد، پپه سومین سکه بزرگ میم باقی مانده است.

فلوکی (FLOKI) همچنین اخیرا و برای مدت کوتاهی به بالاترین قیمت خود رسیده است آلت کوین های محبوب مانند Monero (XMR) و Kronos (CRO) عملکرد بهتری داشت. این سکه نیز تحت تاثیر قرار می گیرد اصلاح اخیر بازار ارزهای دیجیتال اما ارزش کل بازار آن بالای ۲ میلیارد دلار باقی مانده است.

چاتجیپاتی می گوید دوگالون مارس (ELON) و Baby Dogecoin (توله سگ) اگرچه آنها کمتر شناخته شده اند، اما امسال همچنان توجه ها را به خود جلب کرده اند. پیشرفت شما به جذب سرمایه گذاران بیشتر، استراتژی های بازاریابی، تایید افراد مشهور و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد.

خطر memecoins را در نظر بگیرید

اگرچه ممکن است memecoin ها اینگونه باشند یک فرصت سرمایه گذاری جذاب به نظر می رسد آنها می توانند یک شبه شما را میلیونر کنند، اما به این دلیل تاب خوردن شدت آن می تواند ضررهای زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا