خودرو

KMC EJ7 با طراحی بی‌نظیر و قدرت فوق‌العاده / “آشنایی با امکانات پیشرفته و فناوری‌های نوین خودروی KMC EJ7 + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: KMC EJ7 یک سدان برقی سایز متوسط ​​است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه شده و نسخه برقی جک J7 محسوب می شود. این خودرو با باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعتی، بردی تا ۴۰۲ کیلومتر را ارائه می دهد و از امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی عمودی بزرگ، سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم های امنیتی پیشرفته بهره می برد. KMC EJ7 با قیمت یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان یکی از ارزان ترین خودروهای برقی بازار ایران محسوب می شود.

مشخصات فنی KMC Ej7

جک الکتریکی Ej7 از یک موتور الکتریکی استفاده می کند که می تواند ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. KMC Ej7 برقی با انتقال این نیرو به چرخ های جلو از طریق گیربکس تک سرعته می تواند در ۷.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت ۱۴۲ کیلومتر در ساعت ادامه دهد. محصول وارداتی کرمان موتور از باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعت مصرف می کند. حداکثر مسافتی که با شارژ کامل این باتری می توان طی کرد ۴۰۲ کیلومتر است. خودروی برقی Ej7 1650 کیلوگرم وزن دارد و مانند نسخه بنزینی، دارای سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و سیستم تعلیق چند لینک در محور عقب است. ترمزهای هر دو محور از نوع دیسکی هستند.

بالابر ایمنی Ej7

سوهول E50A نیز مانند KMC J7 در هیچ آزمایش تصادفی شرکت نکرده است و ایمنی این خودرو هنوز نامشخص است. علاوه بر این، این خودروی برقی بر خلاف نسخه بنزینی تنها دارای دو ایربگ برای سرنشینان جلو است که برای این خودروی جدید وارداتی یک نقطه ضعف محسوب می شود.

سیستم های کمک رانندگی این خودرو نیز به مواردی مانند سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش و سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی محدود می شود.

امکانات KMC Ej7

جک ماشین برقی Ej7 از نظر امکانات نسبتا قابل قبول است. شیشه های برقی اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سقف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، صندلی های جلو دستی، کروز کنترل، سنسور TPMS، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز دستی. برند برقی و اتوماتیک لیست امکانات این خودرو را بررسی کنید.

ظاهر KMC Ej7

شکل کلی خودروی برقی Ej7 مشابه نسخه بنزینی مجموعه موتور کرمان است. با این حال تفاوت های قابل توجهی در طراحی این دو خودرو وجود دارد.

مانند بسیاری از خودروهای برقی، جلوپنجره سوکت Ej7 برداشته شده و با درپوشی با پورت شارژ در زیر آن جایگزین شده است. سپر جلو طراحی جدیدی دارد و چراغ های جلو نیز متفاوت است.

در نمای جانبی تقریباً همه چیز یکسان است اما نسخه برقی دارای رینگ های ۱۷ اینچی با طراحی جدید بر روی خودرو نصب شده است.

در نمای عقب نیز گرافیک چراغ های به هم پیوسته تغییر کرده و لوگوی JAC در مرکز چراغ عقب قرار گرفته است. سپر عقب نیز طراحی متفاوتی دارد و کمی حجیم تر است. در مجموع، اگر با زبان طراحی خاص خودروهای برقی آشنا باشیم، تشخیص J7 برقی از نسخه بنزینی آن بسیار آسان است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا