خودرو

MG5 خودرویی با طراحی شیک و قدرتمند / MG5 انتخابی مقرون به صرفه با ا امکانات مدرن + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، خودروی MG5 یک سدان کوچک و ظریف با طراحی جذاب و پویا است. با توجه به قیمت مقرون به صرفه و سطح بالای تجهیزات، خودروی MG5 یک انتخاب عالی است. به لطف فناوری های پیشرفته و بسیاری از ویژگی های ایمنی، MG5 به راحتی توانست استانداردهای ایمنی را رعایت کند.

طراحی ظاهری

طراحی بیرونی این خودرو چیز خاص و عجیبی نیست و با سدانی بسیار ساده روبرو هستیم که با وجود سادگی، ما را ناامید نمی کند. به طور کلی ام جی ۵ در مقایسه با خودروهای اقتصادی دنیا چندان جذاب نیست و به همین دلیل ایران به دلیل سادگی احتمالا قیمت کمتری را معرفی خواهد کرد.

موسسات رفاهی

از ویژگی ها و آپشن های کلیدی سدان های وارداتی و ارزان قیمت فردا موتورز می توان به ترمز کمکی، ترمز دستی برقی، سیستم مانیتورینگ فشار تایر (TPMS)، راننده، سرنشین، کیسه هوای جانبی و پرده ای، صندلی ایزوفیکس، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف، کروز کنترل، فشاری اشاره کرد. استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، کامپیوتر سفری، چند رسانه ای ۱۰ اینچی، فرمان برقی، داخل چرم، صندلی برقی راننده ۶ جهته و صندلی دانشجویی برقی ۴ جهته.

مشخصات فنی

این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که می تواند ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل کند. در کل قدرت موتور MG5 آنچنان بالا نیست و شتاب عجیبی نمی دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا