بانک و بیمه

خدمات «چکاوک»، «ساتنا» و «پایا» بانک صادرات ایران در روزهای پایانی ۱۴۰۲

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات ایران، ساعت کار سامانه های «ساتنا»، «پایا» و «چکاک» این بانک در پایان سال اعلام شد که بر اساس آن، زمان پایان چک عادی. تحویل سامانه چکاوک به ترتیب روزهای شنبه و شنبه ۵ و ۷ اسفند ماه سال جاری ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود و ساعت پایانی برای تعیین وضعیت آن ساعت ۱۵:۳۰ تعیین شده است. ضمناً زمان پایان تحویل چک های عادی سامانه چکاوک روز دوشنبه ۷ اسفند ساعت ۱۳ و زمان تعیین وضعیت ساعت ۱۶:۳۰ می باشد.

زمان پایان تحویل چک رمزدار نیز در روزهای ۵ و ۷ اسفند ساعت ۱۳ و زمان پایان تعیین وضعیت شعب ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه اعلام می شود.

زمان پایان تحویل چک رمزدار ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۷ اسفند و زمان تعیین وضعیت ساعت ۱۵:۴۵ می باشد. بر اساس این اطلاعیه سامانه صندوق فروش در روز سه شنبه ۸ اسفند ماه غیرفعال خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل خزانه داری بانک صادرات ایران، سامانه ساتنا این بانک از روز شنبه ۵ دی ماه متوقف شد. اسفند این ماه طبق روال معمول از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ فعال است و روزهای یکشنبه و دوشنبه ۷ و ۸ اسفند ماه سال جاری ساعت سرویس دهی این سامانه از ساعت ۸ الی ۲۰:۳۰ و پس از آن دوشنبه می باشد. ، ۲۹ مارس، از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ بعد از ظهر

همچنین سامانه پایای بانک صادرات ایران طبق روال معمول در روزهای ۵، ۷، ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری در چهار چرخه زمانی ۰۳:۴۵، ۱۰:۴۵، ۱۳:۴۵ و ۱۸:۴۵ فعال خواهد بود.

جزئیات ساعت کار سامانه های ساتنا، پایا و چکاو بانک صادرات ایران در روزهای پایانی سال در جدول زیر آمده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا