طلا و ارز

با عرضه سکه در مرکز مبادله، قیمت‌ها کاهشی می‌شود







نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز گفت: با تحویل سکه در صرافی ایران از ۲۳ فروردین، تقاضای مردم برآورده می شود و قیمت ها نیز تغییر می کند.



به گزارش ایران تحلیل، علی اصغر سام زاده نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز درباره تحویل سکه در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی از روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه تحویل سکه افزایش می یابد. فروردین ماه در مرکز مبادلات ایرانیان آغاز می شود.

وی افزود: در حال حاضر سکه کمی در بازار وجود دارد و بانک مرکزی سکه در بازار عرضه نمی کند، بنابراین تقاضا در بازار افزایش یافته است. اما با عرضه سکه در مرکز مبادلات ایران، تقاضای مردم تامین می شود، بنابراین قیمت ها نیز تغییر می کند.

با ارائه آن در مرکز مبادلات حباب سکه را کاهش دهید

سام زاده با اشاره به اینکه با عرضه سکه در مرکز مبادلات ایران، قیمت و حباب سکه کاهش می یابد، تاکید کرد: عرضه در این مرکز در صورت تداوم می تواند به کاهش قیمت سکه کمک کند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز گفت: سکه طرح جدید حدود ۲۸ میلیون تومان ارزش طلا دارد اما اکنون حدود ۳۴ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد که حباب دارد اما با افزایش قیمت. از عرضه سکه از طریق مرکز مبادلات ایران، حباب سکه کوچکتر می شود.

وی در پایان تاکید کرد: تامین سکه در صرافی ایران یکی از اقدامات مثبت بانک مرکزی است که همه مردم می توانند تعداد مشخصی سکه خریداری کنند.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا