فناوری

رقابت ایلان ماسک با یوتوب؛ ویدیوهای طولانی‌ ایکس به تلویزیون‌های هوشمند می‌آیند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: ایلان ماسک قصد دارد به زودی اپلیکیشنی برای تماشای ویدیوهای طولانی در پلتفرم X برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ و آمازون منتشر کند.

در تلاش برای رقابت با یوتیوب و افزایش تمرکز X بر روی محتوای ویدئویی، ایلان ماسک قصد دارد به زودی اپلیکیشنی را برای تلویزیون های هوشمند آمازون و سامسونگ منتشر کند. در این اپلیکیشن می توانید ویدیوهای طولانی شبکه اجتماعی X را مستقیماً در تلویزیون تماشا کنید. به نظر می رسد که عملکرد این برنامه مشابه برنامه YouTube برای تلویزیون های هوشمند است.

فورچون گزارش داد، ایلان ماسک از X در پاسخی کوتاه به پست یکی از کاربران مبنی بر اینکه ویدیوهای طولانی مدت این پلتفرم را می‌توان مستقیماً در تلویزیون‌های هوشمند تماشا کرد، گفت که این ویژگی به زودی امکان‌پذیر خواهد بود. برنامه X برای تلویزیون احتمالاً مشابه برنامه YouTube TV خواهد بود. فورچون به نقل از منبعی می گوید که ماسک قصد دارد با یوتیوب رقابت کند.

X ویدیوهای شبکه اجتماعی در تلویزیون های هوشمند

ایلان ماسک قبلا گفته بود که می خواهد شبکه اجتماعی X را به یک برنامه فوق العاده تبدیل کند. ماسک برای تحقق این موضوع برنامه های متفاوتی در سر دارد. برای مثال، مدتی پیش این پلتفرم امکان تماس تصویری و صوتی را برای کاربران فراهم کرد و این میلیاردر همچنین می‌خواهد پرداخت‌های همتا به همتا را در X ارائه دهد.

برای تبدیل X به یک پلتفرم ویدئو محور، ماسک قصد دارد افراد مشهوری مانند مجری و مفسر فاکس نیوز، تاکر کارلسون، مجری سابق سی‌ان‌ان، دان لمون، را به X بیاورد. او همچنین از یوتیوب‌بر معروف آقای Beast دعوت کرد تا ویدیوهای خود را در این پلتفرم پست کند.

البته ایلان ماسک به انتشار ویدئو محدود نمی شود و به محتوای متنی نیز توجه دارد. امروز شبکه اجتماعی X قالب جدیدی «مقالات» را معرفی کرد که در آن کاربران ممتاز و سازمان‌های تأیید شده می‌توانند مقالاتی با حداکثر ۱۰۰۰۰۰ کاراکتر همراه با تصاویر و ویدیوها منتشر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا