ترندهای روز

سریال‌ های جدید در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی؛ از «سووشون» تا «زخم کاری ۳»

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

این روزها شبکه نمایش خانگی با پخش سریال افعی تهران، جنگل آسفالت و قطب شمال مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. برنامه های رئالیتی مانند اسکار مهران مدیری و صداتو با محسن کیایی از برنامه های پرطرفدار سکوها هستند.

اما جدای از این سریال ها سریال هایی هم هستند که منتظر پخش از این شبکه هستند. پخش برخی از این سریال ها به زودی آغاز می شود و برخی هنوز در مرحله تصویربرداری هستند.

زخم کاری ۳، محمدحسین مهدویان

سریال جدید در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی;  از جانب

خبر ساخت فصل سوم سریال زخم کاری مدت ها پیش و اندکی پس از پایان فصل نه چندان موفق فصل دوم منتشر شد. چندی پیش محمدحسین مهدویان با انتشار تصویری از فصل سوم این سریال تاریخ پخش آن را اواسط بهار اعلام کرد.

فصل اول زخم کاری این سریال بر اساس کتاب ۲۰ زخم نوشته محمود حسینی زاد و بر اساس تراژدی مکبث ویلیام شکسپیر یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه تلویزیونی بود. این سریال با بازی جواد عزتی و رعنا آزادی ور داستان تاجری بود که از رانندگی برای مدیر یک هلدینگ به عضویت در هیئت مدیره آن می رود.

او با وسوسه و فشار همسرش مدیر هلدینگ را می کشد و با کشتن بقیه اعضای هیئت مدیره کم کم مالک کل هلدینگ می شود. اما در نهایت پس از اینکه خانواده اش از هم می پاشد، او توسط معشوق سابقش کشته می شود.

فصل دوم سریال با کنجکاوی های زیادی شروع شد. بینندگانی که داستان مالک را در فصل اول دنبال کرده بودند اکنون مشتاق دیدن بقیه داستان بودند، به خصوص که مالک که ظاهراً در پایان فصل اول کشته و دفن شده بود، در این فصل دوباره زنده شد. اما این تماشاگران هرگز به آنچه انتظار داشتند نرسیدند.

مانند فصل اول که بر اساس مکبث شکسپیر بود، فصل دوم نیز بر اساس نمایشنامه دیگری از شکسپیر بود. هملت نمایشی است که در آن یک شاهزاده به دنبال انتقام خون پدرش است. همانطور که در فصل سوم ذکر شد زخم کاری با عنوان فرعی بازگشت با نگاهی به شاه لیر شکسپیر ساخته شد و همانطور که گفته شد جواد عزتی، بهاور آزادی ور، کامبیز دیرباز و الناز ملک بازیگران اصلی این فصل هستند.

بی احساس، کمال تبریزی

سریال جدید در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی;  از جانب

زود اسفند سال گذشته خبر ساخت سریال بی عاطفه به کارگردانی کمال تبریزی منتشر شد. تبریزی پس از ناکامی هایی که در سریال سرزمین کهن داشت و پخش ناقص آن از تلویزیون، پس از قریب به ده سال این سریال را با نام سرمهن مداری به تلویزیون داد.

اما این تنها شکست تبریزی نبود. برنامه گفت و گوی طناز او در نوروز ۱۴۰۲ از یکی از سکوها پخش شد و پس از شش قسمت از پخش آن به دلیل برخی مسائل پیش آمده به ویژه در مصاحبه مازیار لرستانی متوقف و از تریبون حذف شد.

او هم اکنون ساخت سریال بی عاطفه بر اساس فیلمنامه ای از امیرعباس پیام و تهیه کنندگی محمدصادق میرکریمی را بر عهده دارد. رضا کیانیان، مریلا زارعی، بهاره افشاری، بهاره کیان افشار و حامد بهداد در این سریال بازی می کنند.

عزازیل، حسن فتحی

سریال جدید در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی;  از جانب

حسن فتحی که این روزها فیلم مست عشق را روی اکران دارد، سریالی به نام عزازیل می سازد که قرار است از شبکه تلویزیونی خانگی پخش شود. این سریال توسط ابوالحسن داودی شروع شد اما پس از مدتی کارگردانی آن به حمیدرضا قربانی سپرده شد و تعدادی از بازیگران نیز تغییر کردند.

اما کارگردان سریال باز هم تغییر کرد و این بار حسن فتحی با سابقه ساخت سریال های پرمخاطبی چون شهرزاد و جیران برای این کار ایران تحلیل شد. اما شرط شروع کار رضایت مدیران قبلی بود.

در این سریال که گفته می شود یک سریال پلیسی است و ماجراهای آن در زمان حال رخ می دهد، پریناز ایزدیار، پیمان معادی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان بازی می کنند. هنوز زمان پایان تولید و اکران عزیزیل مشخص نشده است.

سووشون، نرگس آبیار

سریال جدید در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی;  از جانب

ساخت سوشون بر اساس رمان سوشون اثر سیمین دانشور از سال ۱۴۰۱ در باغ عفیف آباد شیراز و به کارگردانی نرگس آبیار آغاز شد. پس از گذشت یک سال، ساخت «سوشون» به پایان رسیده و آماده اکران است و گفته می شود قرار است همزمان از پلتفرم های خارجی نیز پخش شود.

در این یک سال ساخت، اخبار مختلفی از ساخت و ساز و البته حواشی آن منتشر شد. مهمترین نکته لوکیشن اصلی سریال یعنی باغ عفیف آباد بود. حضور طولانی مدت گروه فیلمبرداری در این باغ تاریخی متعلق به دوران صفویه باعث شد تا کمپین اینترنتی متوقف شود.

در این کمپین از عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و محمدهادی ایمانیه استاندار فارس درخواست شد تا ساخت و ساز در محوطه باغ عفیف آباد متوقف شود. بار دیگر بسته شدن ارگ کریم خانی به روی بازدیدکنندگان به دلیل فیلمبرداری این سریال در این منطقه انتقاداتی را برانگیخت. ضمن اینکه زمان پخش سریال چندین بار جابه جا شد.

آخرین اسفند ماه گذشته بود که اعلام شد سووشون در نوروز به شبکه نمایش خانگی می آید اما این اتفاق نیفتاد و هنوز زمان پخش آن مشخص نیست. به هر حال اولین تجربه نرگس آبیار در سریال سازی با یک بازی بهنوش طباطبایی میلاد کیمرام، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه و آزاده صمدی دارای سه فصل ده قسمتی است و در سال های پایانی جنگ جهانی دوم می گذرد و فضای اجتماعی را به تصویر می کشد. ایران از ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵.

بلیط یک طرفه پوریا حیدری

سریال جدید در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی;  از جانب

سریال دیگری که در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی است «بلیط یک طرفه» به کارگردانی پوریا حیدری است. سریال معمایی پلیسی که در ترکیه اتفاق می افتد.

علی شادمان، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان، امین شیرباف و چند بازیگر از ترکیه، لبنان و آمریکا از جمله آرکان پاتک کایا و کیدا رمضان در آن بازی کرده‌اند. نکته جالب این است که پیمان معادی پیش از این قرار بود در این سریال بازی کند اما به دلیل زمان با «عفی تهران» از بازی در این سریال انصراف داد.

پوکر، رضا دادوی

سریال جدید در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی;  از جانب

سریال پوکر به کارگردانی رضا دادویی در مرحله تصویربرداری قرار دارد و هنوز زمان دقیق اکران آن مشخص نشده است. حضور شهاب حسینی و امین حیایی برای اولین بار در کنار هم و حضور نیکی کریمی در این سریال حکایت از یک سریال پر ستاره دارد.

زمان پایان فیلمبرداری مشخص نیست اما بستر پخش اعلام شده است.

مادرخوانده، امیر پورکیان

سریال جدید در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی;  از جانب

امیر پورکیان چند سال پیش سریال «ممنوعه» را برای شبکه تلویزیونی خانگی تولید کرد که به دلیل ممیزی کنسل شد. او مدتی است که مشغول ساخت سریال «مادرخوانده» است.

آناهیتا درگاهی بازیگر اصلی این سریال است و بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی دیگر بازیگرانی هستند که در «مادرخوانده» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان «مادرخوانده» آمده است که دوران قدرت پدرخوانده ها گذشته و حالا نوبت به مادرخوانده ها رسیده است. این سریال بر روی پلتفرم جدید منتشر خواهد شد.

من بدون تو میمیرم عباس مرادیان

سریال جدید در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی;  از جانب

«بی تو میمیرم» به کارگردانی عباس مرادیان، فیلمی عاشقانه، جاده ای و معمایی است که داستان خود را در فضایی امنیتی و اطلاعاتی روایت می کند.

این سریال با حضور رضا کیانیان، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی نیا، مهران غفوریان، امیرمهدی ژله، یکتا ناصر، شقایق دهقان، علی اوجی، ثریا قاسمی، فریبا نادری، آشا محرابی، شاهین تسلیمی، رضا توکلی رضا است. یکی از سریال هایی که بازیگران زیادی دارد. این یک شبکه نمایش خانگی است که علاوه بر ایران در ارمنستان، گرجستان و ترکیه فیلمبرداری می شود. الیاس یالچینتاس خواننده محبوب ترکیه ای نیز در این سریال حضور دارد.

همانطور که گفته شد ساخت این سریال به پایان رسیده است اما زمان عرضه آن مشخص نیست. «بی تو میمیرم» نیز بر روی پلتفرم جدیدی منتشر خواهد شد.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا