اخبار اقتصاد ایران

مدیرعامل مخابرات ایران از کدام کیفیت و رقابت سخن می گوید؟!

وضعیت تاسف بار اینترنت و آنتن دهی همراه اول در گیلان;

در برخی از مناطق مرکز استان مانند کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف استانداری گیلان و بخش‌هایی از خیابان سعدی رشت، بیش از ۲ ماه است که برای ارسال یک پیام یا عکس ساده و یا حتی اتصال به اینترنت. به خودتان دسترسی داشته باشید!

ایران تحلیل به نقل از گیل خبر; امروزه نقش راه‌های ارتباطی پرسرعت مانند اینترنت، تماس تلفنی و… در زندگی مردم پررنگ‌تر شده است، اما ضعف زیرساخت‌های این شبکه‌ها در سال‌های اخیر باعث شده تا گیلانی‌ها از این وضعیت برخوردار نباشند. می توانند از این فناوری ها به درستی و بی دغدغه برای رفع نیازهای روزمره خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چند روز پیش در دیدار با مدیران مخابرات منطقه گیلان گفت: تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان همواره بازار رقابت را در عرصه کسب و کار پویا می کند، بنابراین با گسترش شبکه موجود در کشور، شرکت مخابرات ایران با وجود داشتن سهم بازار مطلوب باید سعی کند اهمیت این موضوع را درک کند تا از این بازار عقب نماند!

متأسفانه پویایی و توسعه بر خلاف گفته های رویایی و شعارگونه سلطانی سال هاست که از عرصه ارتباطات گیلان دور بوده و مشکلاتی چون قطع شدن خطوط تلفن و اینترنت و خدمات تلفن همراه به درد هر روز گیلانی ها تبدیل شده است. و مشترکین رشتی.

سلطانی در بحبوحه عرصه توسعه و رقابت، علاوه بر افزایش چشمگیر قیمت خدمات اینترنت، با سرعت کم و قطعی مکرر به ویژه در شبکه همراه اول، زندگی روزمره مشترکین را مختل کرده است. روستاهای مردم به اینترنت پایدار و پرسرعت دسترسی ندارند و همواره برای رفع نیازهای واجب خود از قبیل پرداخت قبوض، بانکداری و ثبت نام در موسسات و … مشکلات زیادی دارند.

در برخی از مناطق مرکز استان مانند کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف استانداری گیلان و بخش‌هایی از خیابان سعدی رشت، بیش از ۲ ماه است که برای ارسال یک پیام یا عکس ساده و یا حتی اتصال به اینترنت. به خودتان دسترسی داشته باشید!

از سوی دیگر افزایش سرقت کابل های تلفن باعث شده تا این مسیر ارتباطی با مشکل مواجه شود و در برخی از روستاهای استان و حتی بخش ها و مراکز حومه رشت این خطوط مسروقه نصب نشده باشد. برای مدت طولانی

ظاهرا مخابرات گیلان در چند سال اخیر تنها به دلیل افزایش قیمت ها و در چند ماه اخیر به دلیل ضعف قابل توجه در ارائه خدمات و سوء مدیریت در ارائه خدمات مناسب، توانسته است خود را بدون هیچ گونه توسعه و نوآوری حفظ کند. مشترکین، نیاز به نظارت فوری توسط مقامات دارد. مهم است که این وضعیت ناگوار خدمات به مشتریان را در اسرع وقت مدیریت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا