ورزشی

کلاه گشادی سر پرسپولیس رفت

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار معوقه تیمش مقابل نساجی گفت: هر هفته حساسیت بازی ها بیشتر می شود. یک بازی تاخیری با نساسی داریم که قطعا هدف ما کسب سه امتیاز است و با توجه به شرایط جدول، کسب سه امتیاز برای ما حیاتی است. می خواهیم با تمرکز خوبی وارد این بازی شویم. با توجه به برد قبلی تیم ما از روحیه خوبی برخوردار است و امیدواریم بازی خوبی ارائه دهیم. نساجی یک باشگاه ریشه دار فوتبال ایرانی است و حضور هواداران می تواند بر داغ بازی فردا بیفزاید.

وی درباره رای کمیته استیناف در مورد سپاهان و پرسپولیس نیز گفت: صحبت های زیادی درباره این مسائل شد و چند نفر نشستند و قانون وضع کردند، جریمه کردند، محروم کردند و بعد پس گرفتند و دوباره بخشیدند. نمی دانم چرا این اتفاقات در فوتبال ایران می افتد. در این بین فقط پرسپولیس دیوانه شد. کلاه به پرسپولیس رفت. همه چیز دست به دست هم داد و تصمیماتی که گرفته شد به خاطر پرسپولیس بود. من نمی توانم هدف دیگری پیدا کنم. هدف از وضع قوانین جدید چه بود که این اتفاقات افتاد؟ فقط به یک موضوع و نتیجه می رسم که آنها فقط می خواستند پرسپولیس را ضعیف کنند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در باشگاه های آسیایی بودیم و تیم ما نیاز به تقویت داشت. چند بازیکن خوب را در خط حمله از دست دادیم و حالا داریم آن را می خوریم. ما تحمل می کنیم و در آخر می گویند همه چیز جدید است. مثل بازی های بچه ها که از نو می گفتند. هر چه بیشتر فکر می کنم این قانون را بیشتر نمی فهمم. قانونی که وضع کردند ضمانت اجرایی لازم را نداشت. دست خود فدراسیون است و این را از آقای تاج بپرسید.

گل محمدی درباره تغییرات کادر فنی نساجی و تاثیر آن در بازی فردا گفت: با وجود این تغییرات قطعا تغییرات فنی در تیم ایجاد می شود و نمی دانیم چه اتفاقی می افتد. مطمئناً با توجه به اینکه هنوز بازی نکرده اند، این تغییرات می تواند ما را شگفت زده کند. باید هوشمندانه و با تمرکز مقابل این تیم بازی کنیم.

وی درباره عملکرد مهدی ترابی در فصل جاری و تفاوتش با فصل قبل گفت: او مصدومیت بدی داشت و بعد از پشت سر گذاشتن آن نیاز به زمان بیشتری داشت تا خودش را پیدا کند اما فکر می کنم در بازی های اخیر شرایطش بهتر شده است. او یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما است و باید برای بازی های آینده تمرکز بیشتری داشته باشد.

گل محمدی بار دیگر به رای تجدیدنظر فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: این رای برگشت داده شد اما چرا جریمه مالی برگشت داده نشد؟ چون به نفع فدراسیون است. متاسفم برای باشگاه هایی که شریان اصلی این فوتبال هستند. باشگاه ها باید خیلی درگیر وضع این قوانین می شدند اما متاسفانه باشگاه ها خودشان کنار کشیده بودند اما دو سه نفر با هر رأی و نظری که دوست داشتند قوانین را تنظیم کردند و باشگاه ها این وسط شکست خوردند و نباید امضا می کردند. این قوانین عجیب باشگاه ها باید قدرت کافی برای تعیین جریان و سیاست فوتبال ایران را داشته باشند. نظرات باشگاه های بزرگ باید در سیستم راهبردی فدراسیون حاکم باشد وگرنه هیچ قانونی به درد فوتبال نمی خورد. امیدوارم مدیران ما فقط پشت میز ننشینند و سیاست های فوتبالی را ارائه نکنند. باید طوری مدیریت کنند که ظاهرا شرایط در فوتبال ایران متفاوت باشد.

وی درباره شایعه اختلاف کنعانی زادگان و بیرانوند و حواشی مدافع ملی پوش تیمش نیز گفت: موضوع چندان مهمی نبود و شایعاتی که بین این دو به وجود آمد فقط حدس و گمان بود. چیز خاصی نبود او یک روز خوب تمرین نکرد و فردا بازی داشتیم و او در لیست نبود. سپس با او که از نظر روحی گیج شده بود صحبت کردم اما چیز خاصی نبود و او بهبود یافت.

سرمربی پرسپولیس درباره لغو گواهینامه خودروی تیم ملی فوتبال نیز گفت: نمی دانم مجوزی که قرار بود به بازیکنان داده شود برای چه بوده است. من فکر می کنم بحث ترفیع خیلی مهم است. اگر اینطور است حق بچه ها و همه آنهاست که به این ثواب برسند. یادم هست بازی ها در بحرین بود و چهار بازی سخت داشتیم و تیم ملی ما با تساوی حذف شد، آنجا فداکاری کردند و شرایط تیم ملی خوب نبود. آنها نتایج خوبی گرفتند و با غیرت بازی کردند. این پاداشی که قرار است به آنها داده شود حق آنهاست و نباید تضییع شود. این بازیکنان افتخار کردند و شایسته این جوایز بودند.

وی درباره برنامه خود برای نیم فصل و تقویت تیم نیز اظهار داشت: در برخی ساعات کاری به انتقال پنجره بعدی فکر می کنیم اما فشرده شدن مسابقات که برای ما بسیار عجیب است این اجازه را به ما نمی دهد. برای کار.” نمی دانم چرا این فشرده سازی را ایجاد کردند، چون ۲۰ روز پیش برنامه چیز دیگری بود و طبق آن کار می کردیم، اما بدون هماهنگی کمی با باشگاه، برنامه را فشرده تر کردند. هرچقدر هم فریاد بزنیم صدایمان به جایی نمی رسد و چون فشار روی آنهاست برنامه ریزی می کنند. گلایه های زیادی از آقای سهیل مهدی دارم که این برنامه را برای ما در نظر گرفتند. باید در برخی پست ها تقویت شویم، اما اکنون فرصتی برای فکر کردن به آن نداریم زیرا باید از نظر روحی تیم را برای مسابقات فشرده آماده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا