اخبار اقتصاد ایران

یارانه‌ بگیران بخوانند؛ واریزی 1/600/000 تومانی یارانه نقدی برای این خانوار

یارانه معیشتی مهر ۱۴۰۳ به شرح زیر واریز می شود: یارانه ۱ تا ۳ دهم در ۲۴ ساعت و ۲۵ روز مهر ۱۴۰۳ و یارانه ده سوم در ۳۰ ام مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

بر اساس روال ماه های گذشته و بر اساس بیعانه اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکصد و شصت و چهارمین مرحله یارانه نقدی در مهر ماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

اختاز نیوز در خبری نوشت: مرحله اول واریز یارانه نقدی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است. یارانه معیشتی دهک اول تا سوم ۲۴ ساعته ۲۵ روزه مهر ماه ۱۴۰۳ و یارانه عشر سوم در ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

یارانه دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان است.

برای اطلاع از وضعیت یارانه نقدی خود می توانید به سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنید و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار اطلاعات لازم را کسب کنید.

یارانه نقدی به صورت مستمر و دوره ای پرداخت می شود. میزان و نحوه پرداخت یارانه ها هر ساله بسته به سیاست ها و بودجه دولت تعیین می شود و ممکن است تغییر کند. این یارانه معمولا به صورت ماهانه به حساب بانکی افراد واجد شرایط واریز می شود. مبلغ پرداختی نیز بسته به شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد متفاوت است. در حال حاضر یارانه ها طبق جدول زیر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا