محیط زیست

آخرین اخبار از فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری افق میهن و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان اصفهان، وجیهه فاضل درباره روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی معلمان گفت: بیش از ۱۸ حوزه ارزشیابی در قالب ۶۸ گروه ارزشیابی از بعدازظهر امروز – شنبه این فرآیند را آغاز می کنند. ۲۲ اردیبهشت – در استان اصفهان آغاز می شود.

وی افزود: هر گروه ارزیاب روزانه هشت داوطلب را می پذیرد و در هر گروه هشت نفر به عنوان ارزیاب عمل می کنند تا داوطلب در این فرآیند شرکت کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه هر فرد باید در سه قسمت تدریس و برنامه ریزی درسی، ایفای نقش و بحث گروهی شرکت کند، تصریح کرد: در مرحله برنامه ریزی درسی و ایفای نقش هر دو. ارزیابان، یک داوطلب ارزیابی می شود و در موضوع بحث گروهی، هر ارزیاب دو داوطلب را به طور همزمان ارزیابی می کند و در مجموع یک داوطلب باید این سه مرحله را در یک روز بگذراند.

وی گفت: داوطلبان فقط می توانند مدارک هویتی، مدارک مربوط به سوابق و لوازم التحریر خود را به همراه داشته باشند و ورود تلفن همراه یا هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع است و در صورت کشف تخلف محسوب می شود.

فاضل افزود: فرد پس از قبولی به سمت مجری رشته که وظیفه آن تشریح فرآیند است می رود و در این مرحله سناریوی مرحله ایفای نقش و بحث گروهی و همچنین فرم به او داده می شود. مربوط به طرح درس

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه های ارزشیابی سعی شده روند به گونه ای پیش برود که داوطلب بدون استرس بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا