ورزشی

آقای قلعه‌نویی نوبت تغییر و تعویض شماست!

بحث فنی، آرنج تیم ملی، برنامه های تاکتیکی، آنالیز حریف و روش های تدافعی و تهاجمی توسط سرمربی تیم ملی برای رویارویی با ژاپن ساعت ۱۵ شنبه چهاردهم. بهمن و مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره جام ملت های آسیا مورد استفاده قرار می گیرد. محل تصمیم گیری امیرقلانوی است اما برای رفتن به نیمه نهایی اول از همه امیر باید یک تغییر حیاتی و بزرگ ایجاد کند.

تغییر و تعویض امیرقلانوی سرمربی تیم ملی توسط امیرقلانوی تغییر و تعویضی که باید از این لحظه اعمال شود.

او بار دیگر به عنوان سرمربی به همراه تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا رسید و این فاصله ۱۷ ساله از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۴ بود، اما تفاوتی چالش برانگیز و تاریخ ساز؛ در این مرحله، ژاپنی ها در مقایسه با سه ماهه پایانی هفده سال پیش، جایگزین کره جنوبی شده اند.

تیم های اول و دوم رده بندی فیفا در قاره آسیا بدون شک حساس ترین و جذاب ترین دیدار جام هجدهم را نه در فینال، بلکه در مرحله حذفی برگزار خواهند کرد تا تیم بخت و اقبال و برنده راهی جام هجدهم شوند. نیمه نهایی و تیم شکست خورده چمدان های خود را برای بازگشت به کشور خود ببندد.

امیر برای دیدار با ژاپن از همین لحظه باید قلعه‌نوی را تغییر دهد، مسائل فنی، انتخاب بازیکنان، تعویض‌ها، روش‌های دفاعی و هجومی در اختیار او و کادر فنی است، برای فلسفه فوتبال سرمربی که ما تجویز نمی‌کنیم، اما می توان با معیار و معیار انصاف رفتار اجتماعی و رسانه ای را منصفانه کرد.

امیر قلعه نویی در جام هجدهم بیشتر به شخصیت مارچلو لیپی، مربی سرشناس، موفق و بزرگ ایتالیا شباهت دارد که کشورش را قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان کرد.

چهره مارسلو لیپی را به خاطر دارید؟ عبوس، گیج، اخم، ساکت، ساکت، ساکت، با کمترین شادابی ممکن و لبخند بر لب. درست مثل چهره ای که از آغاز هجدهمین دوره جام ملت های آسیا به میزبانی قطری ها، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ذهن ما نقش بسته است. امیرقلانوی باید تغییر کند و تغییر کند، شکایت از گذشته، کندن قبر، مطالعه خاطرات گذشته، کندن دیروز دردی را دوا نمی کند.

آقای قلانوی دیروز جام ملت های ۲۰۰۷ ضربات پنالتی بازی با کره حذف بدون باخت باند مقابل تو کارلوس کی روش دوری از نیمکت تیم مشکلات و مصدومیت ناامیدی و ناراحتی تو از این دو یا سه بازیکن بزرگ تیم ملی. یا گل نزدن به سوریه و… همه چیز در گذشته است و فردا روز دیگری است.

قلانوی ابتدا با تغییر شخصیت خود باید با چهره ای بشاش، با لبخند، با تزریق امید، با اقتدار، با قدرت و اقتدار، با کلماتی نافذ، نبرد سخت نشست خبری شب قبل از دیدار با ژاپن را پیروز شود. ، و با نشان دادن تصویر یک برنده قدرتمند. .

امیر باید با لبخند، انرژی متفاوت، فعال و گواردیولا گونه ایران و ژاپن را به نیمه نهایی برساند.
دیدار ایران و ژاپن بدون شک تقابل تیم های اول و دوم رده بندی امروز آسیاست، دیدار قهرمان چهار دوره قاره کهن با تیمی که سه بار جام را بالای سر برده است. از ابتدای تاریخ تاکنون ۶ بار برنده شده ایم، ژاپنی ها ۶ بار پیروز شده اند و دو تیم ۶ بار با تساوی به پایان رسیده اند.

همه چیز مساوی است و با پشت سر گذاشتن این مرحله می توان با رکورد قهرمانی دو کشور و تعداد جام ملت های آسیا برابری کرد اما با این تفاوت که بردهای ایران نسبت به حریف کهنه کار و عنوان دار سنگین تر خواهد بود.

شخصیت امیرقلانوی برای بردن ژاپن ابتدا باید به مربی ای تبدیل شود که تمام توشه های گذشته را زمین گذاشته و مصمم است نسخه ژاپنی کنفرانس رسانه ای را قبل از بازی شکست دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا