اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز یکشنبه نوزدهم است فروردین در ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

مشارکت در افزایش سرمایه غوگل

با توجه به افشای مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، به استناد صورتجلسه هیئت مدیره و گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت پالایش روغن خوراکی زر و شرکت صنعتی و تحقیقاتی زردانه، شرکت گلوکوسان، مالک ۶۶ درصد سهام شرکتهای مذکور در نظر دارد جهت پیشبرد اهداف شرکتهای فوق الذکر و مشارکت در مرحله دوم افزایش سرمایه آنها اقدام نماید.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده فجهان

در پی افزایش سرمایه شرکت فجهان از مبلغ ۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی. خالص وجوه حاصل از فروش حق تقدم استفاده نشده مبلغ ۲,۲۶۴,۹۹۸,۹۲۴,۴۷۴ ریال و مبلغ هر حق تقدم ۱۹۷۴ ریال می باشد.

نتیجه شرکت در مزایده

بانک صادرات ایران، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و شرکت سرمایه گذاری آرمان رشته مبین از نتیجه شرکت در مزایده ۳۱ درصد از سهام شرکت مدیریت سرمایه سپهر خبر دادند. مهر سپهر در قالب کنسرسیومی به ارزش ۳۴ هزار میلیارد ریال به عنوان برنده مزایده انتخاب شد.

کشف منابع یا ذخایر قابل توجه منگنز

تائیدیه کشف ذخایر سنگ منگنز به میزان ۱۲۱۹۹۰۰۰ تن با عیار متوسط ​​۲۳.۲۱ درصد در محدوده معادن ونارچ، مالکیت ۱۰۰ درصدی شرکت در منابع کشف شده به موجب پروانه بهره برداری صادر می شود.

ثبت افزایش سرمایه هریل

افزایش سرمایه شرکت هریل از مبلغ ۴,۷۶۶,۸۷۵ میلیون ریال تا مبلغ ۵,۰۷۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۳۰۳,۱۲۵ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۷/۱۲/۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت تا ثبت نام دریافت شده است.

برگ تشخیص مالیات عملکرد ولبهمن سال ۱۴۰۱

با توجه به ثبت افزایش سرمایه شرکت ویلبوهمن به مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریال از آخرین سود انباشته اسفند ماه ۱۴۰۲ با هدف استفاده و بهره مندی از معافیت بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور بر اساس برگ تشخیص صادره بابت مالیات عملکرد سال ۱۴۰۱ ذخیره مالیاتی پایان سال ۱۴۰۲ را به مبلغ ۲۳۷۸۶۸ میلیون ریال تعدیل می کند.

انجام حراج سامان

شرکت عمران و توسعه بهناد بنا (سهام خاص) زیر نظر بانک تجهیزات فروش املاک تخلیه در شهر تبریز با شرایط ویژه از طریق مزایده عمومی در نظر گرفته شده است. متقاضیان شرکت در مزایده می توانند از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری (۱۵:۰۰) روز دوشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۳ اطلاعات و مدارک شرکت در مزایده را دریافت کنند.

پرداخت سود نقدی

زمان پرداخت سود سهام به سهامداران شرکت دیران از تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۲ سود سهام به سهامداران حقیقی سجامی از ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ و به سهامداران غیر سجامی از ۷ شهریور ۱۴۰۳ پرداخت می شود. سود سهامداران قانونی و وجوه سجام در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۳ از طریق سجام پرداخت می شود در غیر این صورت با درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی.

پرداخت سود نقدی از کپارس

زمان پرداخت سود سهام به سهامداران شرکت کافاپارس در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ به شرح زیر است: سود سهامداران حقیقی و حقوقی در شهریور ماه ۱۴۰۳ توسط سجام واریز شده است.

پرداخت سود نقدی

جدول زمانبندی واریز سود سهامداران شرکت غوطه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۲ به شرح زیر است: سهامداران سجامی در تاریخ ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ و عدم رعایت آن در ۳۰ اوت ۱۴۰۳ سود تعلق می گیرد.

منبع: افق میهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا