اخبار اقتصاد ایران

اعلام قیمت قطعی و علی‌الحساب خودرو‌های برقی وارداتی+ جزئیات

بر اساس اطلاعیه شماره ۲ سامانه خودروهای برقی وارداتی، قیمت نهایی خودروهای برقی اعلام شد.

افق میهن قیمت نهایی خودروهای برقی وارداتی فروخته شده در سامانه عرضه خودروهای برقی اعلام شد. بر اساس اطلاعیه شماره ۲ سامانه خودروهای برقی وارداتی، قیمت نهایی خودروهای برقی اعلام شد.

قیمت درج شده در جدول شماره یک قیمت نهایی در مبادی ورودی می باشد و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و … اضافه می گردد. قیمت های فوق واردکنندگان می توانند با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کننده خودرو نسبت به دریافت آن و تحویل خودرو در زمان مقرر اقدام کنند.

جدول شماره ۱: قیمت فروش محاسبه شده خودروهای برقی در مبادی ورودی واحد: ریال

قیمت فاکتور اعلام شده در جدول شماره دو، قیمت در مبادی ورودی و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و نقل و غیره در هنگام صدور فاکتور قطعی به صورت ثابت می باشد. قیمت ها و تایید شده اضافه خواهد شد.

واردکنندگان می توانند پس از تماس اولیه و با دریافت ۵۰ درصد قیمت فاکتور نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.

جدول شماره دو: قیمت فروش محاسبه شده خودروهای برقی در مبادی ورودی واحد: ریال

با راه اندازی سامانه جدید عرضه خودروهای برقی وارداتی به آدرس متقاضیان، متقاضیان برای خرید این خودروها باید مبلغ یک میلیارد ریال را در حساب خود در یکی از شعب واجد شرایط مسدود کنند. بانک های اعلام شده در سامانه، خودروهای برقی وارداتی را نامیده اند.

متقاضیان تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه پنجم خرداد ۱۴۰۳ می تواند از سبد محصولات اعلام شده در سامانه ثبت نام و اولویت انتخاب کند.

متقاضیان نیز تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه هفته دوم جاری خرداد ۱۴۰۳ این امکان را دارند که وجوه خود را به یکی از حساب های خود به شعب بانک های واجد شرایط اعلام شده در سامانه واریز و مسدود کنند.

صبح امروز متقاضیان خودروهای برقی وارداتی این امکان را داشتند که از بین ۵ خودروی عرضه شده در سامانه، خودروی خود را انتخاب کنند و با اضافه شدن ۴ خودروی دیگر به لیست خودروهای عرضه شده، تعداد خودروهای برقی وارداتی عرضه شده در سامانه افزایش یافته است. به ۹ ماشین رسید.

خودروهای ارائه شده در این سامانه عبارتند از:

Sinogold-Tangoo ۵

HongQI-EQM 5 EV

هوندا-ENSI

Audi-Q 5

KMCEJ 7

LUNA-GRE

VOLkswagen-ID.4 Zrozz

هوندا-E:NSI

Audi-Q 4 eQ 4 e-tron

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا