ترندهای روز

اعلان قرمز اینترپل برای «همسر مهناز افشار» صادر شد؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

قوه قضائیه علیرغم صدور حکم ۳ ​​سال حبس و جزای نقدی، هنوز درخواستی برای صدور اخطار قرمز برای یاسین رامین در خارج از کشور به اینترپل ارسال نکرده است.

بر اساس این خبر، دیوان عالی کشور با صدور رأی قطعی پرونده اختلاس از سازمان تأمین پزشکی هلال احمر، رأی دادگاه تجدیدنظر مبنی بر برائت «یاسین رامین» را نقض و وی را به ۳ سال حبس و جزای نقدی محکوم کرد. از ۸۷۳۸۸۷ یورو.

با توجه به اینکه رای دیوان عالی کشور در بهمن در ماه ۱۴۰۲ صادر و تنظیم شد و حدود ۳ ماه از این حکم می گذرد، خبرنگار تسنیم موضوع صدور “اخطار قرمز” برای این مجرم را که هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد از پلیس اینترپل پیگیری کرد.

با پیگیری های انجام شده از پلیس بین الملل فراجا تا امروز هیچ درخواستی از سوی قوه قضائیه مبنی بر صدور اخطار قرمز برای این مجرم به پلیس ارسال نشده است.

یاسین رامین; همسر مهناز افشار – بازیگر سینما که پس از خروج از کشور فعالیت‌های تبلیغاتی زیادی علیه مردم و نظام داشت – پس از رای دادگاه تجدیدنظر به سرعت کشور را ترک کرد. پیش از آن مهناز افشار بخشی از اموال آنها را به خارج از کشور منتقل کرده بود.

با درخواست تجدیدنظر از سازمان تامین پزشکی هلال احمر، این پرونده مجددا در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و اکنون یاسین رامین به حبس محکوم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا