اخبار اقتصاد ایران

الزام نامگذاری معابر فاقد نام و نصب پلاک نشانی اماکن برای تسریع در تکمیل پایگاه داده املاک

مدیرکل پست استان گیلان گفت: با استفاده از سامانه کد پستی و بانک اطلاعات املاک امکان مکان یابی برای توسعه حمل و نقل عمومی، گسترش فضای سبز و ایجاد اماکن ورزشی بر اساس جامعه هدف فراهم می شود. .

افق میهن، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۲ آذرماه محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان با حضور در گیلان با موسی فکور معاون عمرانی استانداری گیلان دیدار و گفتگو کرد. استانداری

در این جلسه مدیرکل پست گیلان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره پست استان در خصوص پیشرفت پروژه ملی JNEF در استان اظهار داشت: پس از احیای کارگروه های JNEF به ریاست استانداران. در شهرستان های استان جلسات متعددی برای هم افزایی و جلب مشارکت شهرداران و دهیاران برگزار شد تا در تکمیل این پروژه تسریع شود. برای تسریع در تکمیل بانک اطلاعاتی املاک، دو شاخص مهم شامل نام‌گذاری جاده‌های بی‌نام و نصب پلاک آدرس مکان‌ها مورد نیاز است. بنابراین لازم است شهرداران و دهیاران در تکمیل پروژه ملی «سامانه آدرس استاندارد» تسریع کنند. فعالانه شرکت کنید.

هوشنگی دبیر کارگروه تخصصی JNEF استان در ادامه با بیان مزایای پروژه ملی JNEF گفت: با استفاده از سامانه کدپستی و بانک اطلاعات املاک امکان یافتن مکان هایی برای توسعه حمل و نقل عمومی، گسترش فضای سبز و ایجاد اماکن ورزشی بر اساس جامعه هدف. وی گفت: این اطلاعات می تواند به عنوان ابزاری در تصمیم گیری های مدیران شهری برای توزیع متوازن منابع مورد استفاده قرار گیرد.

در این جلسه سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری گیلان ضمن تاکید بر تکمیل پروژه ملی JNEF در استان اظهار داشت: جلسات کارشناسی در اسرع وقت با حضور شهرداران و مسئولین ذیربط جهت بررسی چگونگی انجام خواهد شد. تخصیص منابع و تسریع در تکمیل این پروژه در استان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا