ارزهای دیجیتال

اشاره دوباره ایلان ماسک به احتمال پذیرش دوج‌ کوین در تسلا


به گزارش ایران تحلیل، در کدهای صفحه سایبرتراک، محصولی با برند تسلا که یک ون تمام برقی است، چندین اشاره به دوج کوین، ممکوین مورد علاقه مدیرعامل این شرکت، وجود دارد.

این موضوع به گمانه زنی ها مبنی بر پرداخت هزینه خرید این کامیون مدرن با DodgeCoin دامن زده است. ایلان ماسک، یکی از مشهورترین چهره های دنیای ارزهای دیجیتال، بارها حمایت خود را از این memecoin اعلام کرده است.

کدهای مخفی دوج کوین در سایت تسلا

Dogecoin بیش از ۵۰ بار در کد صفحه پرداخت تسلا Cybertruck ذکر شده است. با این حال، تا کنون نه تسلا و نه ایلان ماسک Dogecoin را به عنوان یک گزینه پرداخت معرفی نکرده اند. ماسک قبلاً گفته بود که دوج کوین یکی از ارزهای مورد علاقه او است و اعمال او معمولاً روی قیمت ممکوین تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، تسلا الکتریک در حال حاضر به مشتریان اجازه می دهد تا برخی از لوازم جانبی تسلا را با Dogecoin خریداری کنند، اما خرید خودرو به پول نقد و اعتبار نیاز دارد. با این حال، اگر امکان خرید خودرو با این میم سکه را فعال کنید، بازار تغییرات قابل توجهی خواهد داشت. تسلا قبلاً اجازه پرداخت با بیت کوین را می داد، اما سپس به دلیل نگرانی های زیست محیطی این گزینه را از وب سایت خود حذف کرد.

حرکت قیمت دوج کوین در بازار

در همین حال، اخبار مربوط به این موضوع تاثیر قابل توجهی بر حرکت قیمت Dogecoin در ۲۴ ساعت نداشت. این توکن در هفت روز گذشته ۸.۴ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا