اخبار اقتصاد ایران

تعرفه اینترنت همراه باید متناسب‌سازی شود | تفاوت چندانی بین تعرفه‌های اینترنت ثابت و همراه وجود ندارد

معاونت بازرگانی و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران:

داوود زارعیان معاون بازرگانی و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید تعرفه های اینترنت به ویژه تلفن همراه را منطقی کند تا این تعرفه متناسب باشد تا زمانی که کاربر مجبور به استفاده از اینترنت ثابت باشد. به مکانی می رسد .

ایران تحلیل به نقل از سیتنا، معاون بازرگانی و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید تعرفه های اینترنت به ویژه تلفن همراه را منطقی کند تا تعرفه متناسب باشد. که کاربر وقتی در یک منطقه محلی است باید پرداخت کند. مایل به استفاده از اینترنت ثابت

داود زارعیان در خصوص گسترش و توسعه شبکه فیبر نوری در شرکت مخابرات و پیشنهاد تشویق مشترکان به استفاده از این شبکه گفت: برای استفاده از فیبر نوری باید دو اتفاق مهم رخ دهد، یکی از سوی دولت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی. سازمان و یکی توسط سایرین که شامل اپراتورها و شرکت ها می شود.

وی ادامه داد: اگرچه سرمایه گذاری در بخش اینترنت ثابت برای اپراتورها بیشتر از اینترنت همراه است، اما تفاوت چندانی بین تعرفه اینترنت ثابت و همراه وجود ندارد، بنابراین مردم ترجیح می دهند از اینترنت همراه که در دسترس تر است استفاده کنند.

زارعیان افزود: اقدام بعدی که دیگران باید انجام دهند این است که اپراتورها فیبر را به منازل توسعه دهند و سایر دستگاه ها محتوای فرهنگی تولید کنند و از سوی دیگر با توجه به محدودیت هایی که مردم را از استفاده از اینترنت باز می دارد. برای اصلاح سیاست های کشور.

معاون بازرگانی و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: اپراتورها و دستگاه ها باید اطلاعات مناسب را ارائه دهند که در این صورت استفاده از ظرفیت اینترنت ثابت افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: تفاوت جدی بین قیمت اینترنت همراه و ثابت وجود ندارد و به همین دلیل مردم ترجیح می دهند از اینترنت همراه استفاده کنند که دسترسی بیشتری دارد و از طرفی سرمایه گذاری در بخش ثابت هزینه بیشتری دارد.

زارعیان در خصوص طرح ها و تخفیف های ویژه ای که شرکت مخابرات ایران برای مشترکان فیبر نوری در نظر گرفته است، گفت: در حال بررسی برنامه ها و طرح هایی برای انتقال FTTH هستیم. از طرح هایی که مشترک می تواند سرویس را خریداری کند تا اقساط مودم و سیم کشی و حتی در برخی مناطق این مودم ها و سیم کشی ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

معاون بازرگانی و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: بسته های مختلفی را ارائه کرده ایم که هر کاربر با توجه به نیاز خود می تواند آن را خریداری کند و در حال حاضر در حال بررسی بازار برای شناسایی نیازها هستیم، اما باید گفت که تعرفه مخابرات نسبتاً پایین تر از سایر اپراتورها است و تفاوت معنی داری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا