ترندهای روز

انتقاد دوباره مارک زاکربرگ از هدست اپل: اگر شبیه ویژن پرو شویم، پسرفت کرده‌ایم

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، قبلاً هدست ویژن پرو را در ویدیویی بررسی کرده و از آن انتقاد کرده بود. حالا او بار دیگر در شبکه اجتماعی Trades درباره این محصول صحبت کرد و گفت که هدست کوئست شرکتش بهتر است.

بندیکت ایوانز، یکی از همکاران Mosaic Ventures، در پستی در Threads، از صحبت های مهندسان متا در مورد شباهت هدست ویژن پرو به هدست Quest ابراز تعجب کرد و ادعا کرد که محصول اپل در واقع همان چیزی است که متا طی ۳ تا ۵ سال آینده می خواهد. سال آینده تولید کنید. مارک زاکربرگ در پاسخ به او نوشت:

“فکر نمی کنم ما گفتیم این دو دستگاه یکسان هستند. ما می گوییم کوئست بهتر است. اگر دستگاه های ما در عرض ۳ تا ۵ سال چنین وزنی داشته باشند. [سنگینی] “آنها پیدا کردند، یا تاری حرکت داشتند، یا در دریافت ورودی نامرتب بودند، و غیره.

مارک زاکربرگ نمی‌خواهد کوئست مانند ویژن پرو باشد

البته مدیرعامل متا در پست خود اعتراف کرد که وضوح تصویر در هدست اپل بالاتر است اما بهای این کیفیت بالاتر با قبول مشکلاتی که دستگاه رقیب را به محصولی بدتر از محصول کوئست تبدیل می کند پرداخت شده است. از بسیاری جهات زاکربرگ گفت: “این چیزی نیست که ما آرزویش را داشته باشیم.”

طبق آخرین آمار منتشر شده، اپل بیش از ۲۰۰ هزار هدست Vision Pro فروخته است، با این حال گزارش شده است که بسیاری از خریداران این دستگاه محصولات خود را پس داده اند. از آن زمان، متا برای اولین بار در گزارش مالی سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ خود در بخش Reality Labs از ۱ میلیارد دلار درآمد، که متا به عملکرد خوب Quest در فروش فصل تعطیلات نسبت داد.

اپل هنوز به اظهارات مارک زاکربرگ در مورد هدست ویژن پرو پاسخی نداده است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا