اخبار اقتصاد ایران

ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی :: افق میهن

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد سالانه متوالی است: «چهاردهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاه به بازار»، «ششمین همایش چشم‌اندازهای غیرقانونی ایران». صنایع فلزات آهنی و فناوری های وابسته با نگاه به تولید و بازار» و «سومین همایش «کاوی دیجیتال» با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می شود.

به گزارش افق میهن، راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن شرکت در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه های مرتبط با هوشمندسازی صنایع و استخراج دیجیتال، می باشد. حامی اصلی این رویداد جامع که از ۳۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۳ در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی شامل سه رویداد سالانه متوالی “چهاردهمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاه به بازار”، “ششمین همایش چشم انداز فلزات رنگین ایران”. صنایع و فناوری های مرتبط با نگاه به تولید و بازار» و «سومین همایش «کاوی دیجیتال» و از بخش های مختلف شامل سخنرانی، میزگردهای تخصصی، کنفرانس، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه تشکیل شده است.

راهکارهای سازمانی ایرانسل به عنوان تنها اپراتور حاضر در این رویداد، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه هوش صنعتی و کاوی دیجیتال ارائه می دهد که از جمله مهم ترین راهکارها می توان به «خدمات ارائه زیرساخت های ارتباطی و توسعه شبکه»، «پوشش شبکه اختصاصی»، وی «سرویس سیار سازمانی»، «سامانه بی سیم ایرانسل» و «سامانه لجستیک هوشمند صنعتی و معدنی» را نام برد.

همچنین در چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ مدیران ارشد راهکارهای سازمانی ایرانسل از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ در کارگاه آموزشی «اتصال انحصاری در معادن و راهکارهای ارتباطی مبتنی بر آن» که در تالار رازی هتل المپیک برگزار می شود. در این روز از ساعت ۹ الی ۱۱ میزگرد تخصصی با موضوع “وضعیت هوشمند معدن و انقلاب صنعتی نسل چهارم در معدن و صنایع معدنی” با حضور در سالن بین المللی هتل المپیک برگزار می شود. از مدیران ارشد راهکارهای سازمانی ایرانسل.

این رویداد جامع با حضور تصمیم گیران، تصمیم گیران، کارشناسان و فعالان اقتصادی این حوزه برگزار می شود و با حضور در این رویداد جامع، ضمن اطلاع از فرصت ها و چالش ها، فرصتی را برای شرکت کنندگان و علاقمندان فراهم می کند. به روزترین تحولات این حوزه ها، از نمایشگاه بزرگ این حوزه. همچنین از این رویداد دیدن کنید. هدف از برگزاری این رویداد ایجاد فرصتی ارزشمند برای تبادل اطلاعات بین بازیگران اصلی حوزه معدن و صنایع معدنی اعم از دولت، بخش خصوصی و انجمن های تخصصی داخلی و بین المللی است. دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی از ۳۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۳ با حضور و حمایت ایرانسل از ساعت ۸ الی ۱۷ در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا