بانک و بیمه

بانک صادرات ایران پشتیبان تولید و اشتغال خواهد ماند

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات، در پیام نوروزی محسن سیفی به مناسبت سال ۱۴۰۳ که سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شد، آمده است:

ای دگرگون کننده دل ها و دل ها، ای فرمانروای روز و شب، ای دگرگون کننده روزگار و حال، حال ما را به حال بهتر تبدیل کن.

عید نوروز و عطر بهار ۱۴۰۳ نیز به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان حال و هوای مذهبی تری دارد و به برکت این برکت روح و جان مردم شریف و همیشه سرافراز ایران به عشق الهی می بالد. فیض نورهای نورانی قرآن کریم و سایه ائمه اطهار علیهم السلام. و انبوه نعمت های خدادادی این سرزمین پر است و هر نفسی که در این نعمت ها فرو می رود حیات بخش و حیات بخش است.

به همین مناسبت فرارسیدن ایام باستانی نوروز و مصادف شدن با ماه مبارک رمضان را به تمامی مردم ایران، کارکنان و پیشکسوتان بانک صادرات ایران، مشتریان و دست اندرکاران تبریک و تهنیت عرض نموده و بهترین ها را برای همگان آرزومندم. سال نو.

بانک صادرات ایران که هفتاد و دومین سال فعالیت و خدمت به مردم ایران را به پایان رساند، درختی است پربار و تنومند که با تکیه بر تجربه و فداکاری کارکنان پرتلاش و کارآزموده خود، در جهت تحقق اقتصادی برای حمایت از فعالیت ها تلاش می کند. تولید و اشتغال در سال جدید. بسته است.

کارنامه بانک صادرات ایران در تامین مالی صنایع و زیرساخت های صنعتی و اقتصادی کشور و نیز توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی، کارنامه درخشانی از همت، غیرت، همدلی و همگامی با مردم و فعالان اقتصادی است و این رسالت همواره بر عهده داشته است. مرتبط با تکریم مشتریان و مخاطبان بانک است.

بانک صادرات ایران در نظر دارد با اجرای مراحل بعدی افزایش سرمایه و افزایش سهم بازار، در سال آینده به جایگاه بهتری در دایره خدمات و رشد دست یابد تا با حمایت، همکاری و تعامل متقابل با صنایع، افق جدیدی را ایجاد کند. و صاحبان مشاغل به پیشرفت و شکوفایی کشور کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا