اخبار اقتصاد ایران

برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در گیلان

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال گیلان اعلام کرد:

مدیر کل جمع آوری و فروش املاک استان گیلان اعلام کرد: مزایده فروش ۳ واحد مسکونی در شهرستان های لاهیجان و آستارا به ارزش ۸۷ میلیارد ریال و اجاره یک واحد مسکونی در روستای ساحلی بندرانزلی در حال انجام است. برگزار شد.

ایران تحلیل احمدرضا مقری مدیر کل املاک تملک استان گیلان گفت: مزایده املاک تملک استان گیلان به ارزش ۸۷ میلیارد ریال در سال جدید در شهرستان های لاهیجان و آستارا و همچنین اجاره بها. یک واحد مسکونی در شهرستان بندرانزلی بصورت نقدی و اقساط درج شده در سایت در حال انجام می باشد.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملک استان گیلان اذعان داشت: متقاضیان تا پنجشنبه ۶ مهلت دارند اردیبهشت در این ماه جهت ارائه پیشنهادات خود در مزایده شماره ۱۱۴۹ سازمان به نشانی WWW.TAMLIKI.IR و WWW.SETADIRAN.IR شرکت نمایید.

وی افزود: این املاک در شهرستان های لاهیجان به آدرس پشت مسجد جامع – بن بست مستوفی – منزل آقای مجتبی ابراهیمی به ارزش پایه ۴۵ میلیارد ریال، دو ملک در آستارا به آدرس خیابان عباسیه واقع شده است. – حکیم نظامی – بن بست ۱۴ – طبقه اول – منزل منزل مسکونی آقای مرتضی خاکپور به ارزش پایه ۳۰ میلیارد ریال و منزل مسکونی آقای مهرزاد خوش ریحان به ارزش پایه ۱۲ میلیارد ریال می باشد.

مغری بیان کرد: یک واحد مسکونی در شهرستان بندرانزلی به آدرس روستای صحیحی – خیابان پنجم – خورشید غربی – روبروی دکل مخابراتی – پلاک ۳۶۴ به مزایده گذاشته شده است و مبلغ پایه ماهیانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال.

مغری در ادامه تصریح کرد: متقاضیان پس از برنده شدن در مزایده و پرداخت کل بهای تمام شده جهت انجام تشریفات قانونی و انتقال سند به مرجع قضایی (اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مربوطه) مراجعه نمایند.

احمدرضا مقری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: زمان بازگشایی مزایده و اعلام برندگان روز شنبه هشتم می باشد. اردیبهشت ماه جاری است، لذا علاقمندان استانی می توانند از طریق سایت ستاد ایران، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و همچنین کانال های اطلاع رسانی اداره کل جمع آوری و فروش اموال گیلان از نتیجه این مزایده مطلع شوند. استان به آدرس @amvaltamliki_gilan و تلگرام. تبدیل شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا