ورزشی

به جای گل‌محمدی باید درویش استعفا می‌کرد

سهراب آتزیری در مورد عزیمت یحیی گلموهمدی از پرسپولیس گفت: وقتی گلموهمدی به پرسپولیس آمد ، به یاد می آورم ، وی در مصاحبه ای گفت که آرزو دارد مربیگری در پرسپولیس باشد. یحیی عاشق پرسپولیس است و طبیعتا خیلی از هواداران این تیم از رفتن او ناراحت هستند. معتقدم مدیرعامل پرسپولیس به جای گل محمدی باید استعفا می داد و بعد می توانستیم واکنش ها را ببینیم و به خیلی چیزها برسیم.

وی در ادامه افزود: هنگامی که برونکو پرسپولیس را ترک کرد ، بسیاری از مردم فکر می کردند که سقوط این تیم در حال آمدن است ، اما گلموهمدی رهبری پرسپولیس را در شرایطی به دست گرفت که این تیم با برانکو زمان درخشانی داشته و هیچ کس حاضر به پذیرش چنین خطری نبود. Golmohammadi در این سه یا چهار سال با Persepolis نتایج بسیار خوبی کسب کرد و بدون شک یکی از بهترین مربیان تاریخ این باشگاه است. او در این سال ها برای پرسپولیس جنگید و قدر کار گل محمدی در پرسپولیس بعدا مشخص می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بسیاری دوست نداشتند که گلموهمدی در پرسپولیس بماند ، و در واقع می توان گفت که آنها او را مجبور کردند چنین تصمیمی بگیرند. یحیی مربی فوق العاده ای است و امیدوارم که او در حرفه مربیگری خود موفق باشد ، اما دوباره آرزو می کنم که درویش به جای گلموهامدی استعفا دهد.

Essati در مورد احتمال حضور برانکو در پرسپولیس اظهار داشت و او پیشنهاد این باشگاه را رد کرد: هواداران پرسپولیس خاطرات خوبی از این مربی دارند و حالا که گلموهمدی این تیم را با عملکرد عالی ترک کرده است ، بدون شک طرفداران گزینه دیگری دارند از Broncos راضی نیستند. من هم شنیدم برونکو جواب منفی داده اما باشگاه پرسپولیس باید هر چه زودتر جایگاه سرمربی را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا