اخبار اقتصاد ایران

تجلیل از دو سرمایه گذار و صادركننده منطقه آزاد انزلی+ تصاویر

در مراسم تجلیل از سرمایه گذاران و صادرکنندگان نمونه مناطق آزاد که در حاشیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران برگزار شد، از دو شرکت سرمایه گذار و صادرکننده برتر منطقه آزاد انزلی تجلیل شد.

افق میهن، مراسم تجلیل از سرمایه گذاران و صادرکنندگان مناطق آزاد در حاشیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران برگزار شد. در این مراسم که با حضور حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، مدیران عامل آزاد برگزار شد. زونز، اشکان پوررشید، مدیرعامل شرکت روژه ماکات به عنوان سرمایه گذار. بترت و کاوه عزیزیها مدیرعامل شرکت پیشگامان شیمی به عنوان صادرکنندگان برتر مناطق آزاد شناخته شدند.

بنابراین گزارش شرکت روژه مخت در زمینه تولید چسب و پانسمان پزشکی و شرکت پیشگامان شیمی نیز در منطقه آزاد انزلی به تولید هیدروکربن های سبک و سنگین و روغن های صنعتی مشغول هستند. لازم به ذکر است منطقه آزاد انزلی دارای ۱۶۰ واحد تولیدی صنعتی در قالب دو شهرک صنعتی است و طرح ایجاد سومین شهرک صنعتی و توسعه اولین شهرک صنعتی این منطقه به منظور جذب حداکثری تولید و صادرکنندگان به اوراسیا است. و بازارهای روسیه در دستور کار سازمان منطقه آزاد انزلی قرار دارد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا