بانک و بیمه

تشخیص عملیات مشکوک بانکی و پرداخت الکترونیکی

به گزارش افق میهن، در نشست مشترک هیات مدیره انجمن فین تک با مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت که روز یکشنبه در محل شرکت کاشف برگزار شد، طرفین بر گسترش تعاملات و همکاری ها در حوزه های مختلف از جمله کشف و شناسایی توافق کردند. مظنونان عملیات پولشویی و قمار و همچنین کلاهبرداری در شبکه بانکی و پرداخت.

در این جلسه مدیرعامل شرکت کاشف با تشریح برنامه ها و ماموریت این شرکت، به اهمیت هم افزایی و گسترش ارتباط موثر با فعالان اکوسیستم اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه ارتقای امنیت شبکه پرداخت وجود دارد. در کاشف ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد که می توان آنها را گسترش داد و ارتقا داد. سطح همکاری با جامعه فین تک احتمالاً به طور مؤثرتری به فعالان این بخش خدمت می کند.

قرائی به ظرفیت های طرفین در زمینه ارتقای آگاهی اشاره کرد و مشکلات امنیت بانکی و پرداخت الکترونیک را تشریح کرد. وی از آمادگی کاشف برای ارائه توانمندی های فنی این مجموعه به انجمن فین تک برای کاهش ریسک های امنیتی شبکه پرداخت خبر داد و تاکید کرد: کاشف به عنوان بازوی امنیتی و حاکمیتی بانک مرکزی از طریق امضای اعلامیه آمادگی دارد. با انجمن فین تک برای ایجاد سطح جدیدی از همکاری بین کارآفرینان و مرجع نظارتی.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن فین تک با استقبال از رویکرد تعاملی کاشف، این جلسه را با بیان دغدغه ها و چالش های مربوط به شرکت های این حوزه، برگزار کردند تا بستر مناسبی برای بهره برداری از توانمندی های کاشف در این حوزه فراهم شود. برای شناسایی و شناسایی عملیات مشکوک و رویدادهای برجسته.

لازم به ذکر است اگرچه در این جلسه توافق شد که تفاهم نامه همکاری مشترک بین کاشف و انجمن فین تک در زمینه شناسایی تراکنش های مشکوک بانکی و پرداخت الکترونیکی منعقد شود، اما در زمینه گسترش همکاری ها برای تدوین الزامات امنیتی پرداخت یار شرکت ها و اعضای انجمن از آزمایشگاه و آکادمی حراست کاشف نیز توافقات موثری انجام داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا