بانک و بیمه

تفاهم‌نامه بانک مسکن و بیمه مرکزی برای توسعه خدمات به مشتریان امضا شد

به گزارش ایران تحلیل، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و علی استاد هاشمی مدیرعامل بیمه مرکزی ایران در خصوص توسعه خدمات به مشتریان تفاهم نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری ها در زمینه های سرمایه گذاری، ارائه محصولات بیمه ای به ویژه محصولات بیمه ای نوین و نوین به متقاضیان، ارائه انواع تسهیلات و خدمات بانکی و سپرده گذاری صندوق های بیمه مرکزی نزد بانک مسکن در سال ۱۳۹۰ به امضا رسید. مطابق با قوانین و مقررات مربوطه.

سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در خصوص قرارداد همکاری با بیمه مرکزی ایران گفت: پس از انجام تحقیقات و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به ملت شریف اسلام در نظر گرفته شده است. ایران و توسعه و گسترش تعاملات و همکاری های مشترک بین نظام بانکی و صنعت بیمه کشور، تفاهم نامه ای مبنی بر ارائه حداکثری خدمات به مردم شریف کشورمان از طریق ارائه محصولات بانکی – بیمه ای منعقد شد.

مدیرعامل بانک مسکن با توجه به تاثیر مثبت توسعه بخش مسکن بر رونق اقتصادی کشور، اظهار داشت: توسعه بخش مسکن تاثیر بسزایی در رشد اقتصادی کشور و لزوم برنامه ریزی برای تحول و توسعه دارد. بخش مسکن برای تحقق موضوع سال و منویات مقام معظم رهبری بر کسی پوشیده نیست. در واقع توجه به این بخش می تواند موتور محرکه بسیاری از بخش های اقتصادی و توسعه شرکت های متعدد و در نهایت ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه باشد.

وی گفت: در تفاهم نامه مشترک بانک مسکن و بیمه مرکزی زمینه های همکاری بسیاری به ویژه در ارائه بسته های بانکی و بیمه ای به هموطنان در نظر گرفته شده است تا زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز در این دو صنعت فراهم شود. با کیفیت و سرعت بیشتر

حسینی با اشاره به توانمندی های متنوع بانک مسکن و توانمندی ها و مزیت های رقابتی شرکت های تابعه در تخصص های مختلف، گفت: قرارداد همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی ابعاد مختلفی دارد و این همکاری ها در بخش های مختلفی از جمله بازار سرمایه، کارگزاری مالی صورت می گیرد. سیستم ها، تنوع و نوآوری در محصولات و به طور کلی گسترش فعالیت و تعامل در صنعت بانکداری و بیمه.

وی ادامه داد: بانک مسکن بر اساس شعار قرآنی خود (آیه ۸۰ سوره نحل) به دنبال ایجاد مسکن به عنوان مکانی امن، آرام و مقدس برای مردم عزیزمان است و رویکرد همه همکاران بانک مسکن این است. اینکه ما خادم مردم هستیم و کار و خدمت به مردم وظیفه الهی است.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: امیدوارم بر اساس این تفاهم نامه و عزم طرفین برای توسعه همکاری های مشترک بتوانیم شرایط و امکانات خوبی را برای خدمت به هموطنان عزیز ایجاد کنیم.

حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح اهداف کلان بانک مسکن و اقدامات اخیر در حوزه ساخت و ساز، شهرسازی با رویکرد تمدن سازی و استفاده از الگوی معماری ایرانی-اسلامی در کشور پرداخت و به طرح ها پرداخت. وی بر کشور و ساخت شهرهای ساحلی بندرعباس با استفاده از تکنولوژی روز و معماری اصیل ایرانی تاکید کرد.

علی استاداشمی مدیرعامل بیمه مرکزی گفت: بانک مسکن ظرفیت بسیار خوبی برای صنعت بیمه کشور و بیمه مرکزی دارد. این بانک وظیفه مدار با تعداد مشتریان خود فرصت ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان این بانک و افزایش ضریب نفوذ بیمه و استفاده مردم از خدمات بیمه ای را فراهم می کند.

مدیرعامل بیمه مرکزی ادامه داد: این تفاهم نامه در خصوص محصولات بیمه ای و بانکی، سرمایه گذاری برای تامین مسکن کارکنان بیمه مرکزی و افزایش حجم سرمایه گذاری بانک برای ارائه محصولاتی است که به مردم کمک کند.

وی گفت: ارائه محصولات به مردم یکی از محورهای مهم این همکاری مشترک خواهد بود. در این بخش، متقاضیان با محصولات جدید بیمه بانکی و سایر محصولات بیمه ای موجود آشنا می شوند و می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

پروفسور هاشمی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به فعالیت در حوزه تخصصی ساخت و ساز مسکن، همکاری بانک مسکن موجب افزایش استفاده از محصولات بیمه ای در حوزه ساختمانی از جمله بیمه آسانسور، بیمه عیوب پنهان ساختمانی و بیمه مسئولیت سازندگان می شود. .

مدیرعامل بیمه مرکزی در خاتمه گفت: همکاری بیمه مرکزی با صنعت بیمه کشور و بانک مسکن می تواند فرصت های زیادی برای خدمت به مردم ایجاد کند. هدف ما این است که این برنامه ها را در کوتاه مدت اجرایی کنیم و امیدواریم با پیگیری و اقدام به موقع بتوانیم در چند ماه آینده این خدمات و محصولات را به مردم معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا