طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 5 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز با کاهش ارزشی دوباره افزایش یافت. محرک چند روز اخیر در بازار طلا کاهش اونس جهانی طلا است. معامله گران کاهش انتظارات تورمی در پی آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازار طلا می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات روز چهارشنبه بار دیگر روند نزولی را آغاز کرد. علاوه بر کاهش هزار تومانی قیمت دلار، کاهش اونس طلای جهانی نیز به روند نزولی بازار طلا کمک کرد.

اسکرین شات 24 آوریل 2024 در 1:22:53 ب.ظ

نوسانات بازار طلا از ابتدای هفته تاکنون بالا بوده و در نتیجه معاملات طلا و سکه کاهش یافته است. علاوه بر این کاهش ارزش عوامل تعیین کننده قیمت در بازار طلا منجر به کاهش قیمت در بازار طلا با تلورانس ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی شده است.

معامله گران آرامش اخبار و کاهش ریسک های سیاسی را عامل اصلی روند نزولی در بازارهای مالی می دانند. لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، اونس طلای جهانی با بیش از ۷ دلار کاهش، ۲۳۱۵ دلار بود.

نیم سکه ۲۴ میلیون شد

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت نزولی بود. این قطعه در زمان نگارش این مطلب با افت ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار ۳۹ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان با افت ۲۲۰ هزار تومانی معامله شد.

مثقال طلا به کانال ۱۵ میلیون سقوط کرد

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۸۴ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۵۱۸ هزار تومان با زیان ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان است. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۴۷۱ هزار تومان است.

حباب سکه امروز چهارشنبه روند متعادلی نداشت. حباب سکه امامی ۵۲ هزار تومان و سکه گرمی ۴۴ هزار تومان افت کرد. حباب سکه بهار ۲۳۵ هزار تومان، نیم سکه ۳۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا