ورزشی

جواد نکونام در انتظار محرومیت؟

جواد نکونام مدت هاست که در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها شرکت نمی کند و همین موضوع باعث اعتراض رسانه ها شده است که چرا سرمربی آبی پوشان به سوالات رسانه ها پاسخ نمی دهد.

مهدی هاشمی نسب، سرمربی استقلال و دستیار جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل مس رفسنجان از هفته بیست و دوم لیگ برتر، در پاسخ به این سوال که چرا نکونام در جلسات شرکت نمی کند، اظهار داشت: «نکونام در این جلسات شرکت نمی کند. مثل” پاسخ رسانه ها جمله ای را داد که به نظر برای نکونام و گروه استقلال گران تمام می شود.

در ابتدای فصل جاری در جلسه ای که با حضور مدیران رسانه ای باشگاه ها و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد، به باشگاه ها اعلام شد که حضور سرمربیان در جلسات قبل و بعد از بازی ها اجباری است و در صورت عدم تمکین مربی از این موضوع جریمه و حتی محرومیت می شود. .

مسئولان سازمان لیگ پیش از بازی با مس به باشگاه استقلال هشدار داده بودند که در صورت ادامه غیبت های نکونام، طبق قانون جریمه و محرومیت خواهد شد. طبق شنیده ها قرار بود قبل از بازی داربی با نکونام برخورد شود اما به دلیل حساسیت بازی و برای دوری از شبهه از نکونام جلوگیری شد.

با تمام این اوصاف سرمربی استقلال بدون توجه به اخطار سازمان لیگ در نشست خبری حاضر نشد. با توجه به اینکه نکونام پیش از این به همین دلیل ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شده و حتی در پرونده انضباطی وی محرومیت تعلیقی وجود دارد، به احتمال زیاد با محرومیت جدیدی مواجه خواهد شد.

قرار است پرونده غیبت های نکونام برای تصمیم گیری به کمیته انضباطی ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا