بانک و بیمه

دستگاه های خدمات رسان تعهدات حداقلی با بیمه ها می بندند

حسین میکائیل وند در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: گرامیداشت روز بیمه برای اولین بار به صورت جامع و در قالب برنامه های هفتگی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این حوزه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بیمه دی ایشان مسئول گرامیداشت هفته بیمه در استان اردبیل بودند و ما فعالیت خود را با نواختن زنگ بیمه در مدارس آغاز کردیم تا دانش آموزان را با مفهوم و نقش مهم بیمه آشنا کنیم.

متاسفانه شرکت های بیمه از ظرفیت رسانه ها به درستی استفاده نکرده اند

دبیر شورای هماهنگی بیمه بازرگانی استان اردبیل با اعلام حضور در صداوسیما و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های این هفته گفت: اولین همایش نخبگان صنعت بیمه نیز در فدک برگزار شد و فعالان این حوزه این رشته مورد تجلیل قرار گرفتند.

میکائیل وند به اهمیت بیمه در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: متاسفانه تنها بیمه رایج در جامعه بیمه اجباری مسئولیت است اما کمترین استقبال را برای بیمه بازرگانی اختیاری شاهد هستیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: در استان همجوار آذربایجان شرقی با همکاری سامانه فناوری ساختمان بیمه عیوب پنهان ساختمان در نظر گرفته شد تا پس از اتمام کار، صاحب ساختمان هزینه بیمه واحد مسکونی خود در برابر حوادث را به مدت ۱۰ سال تقبل می کند. بیمه بگیرید

میکائیل وند افزود: در استان اردبیل پیش بینی می شود این گونه تعهدات بیمه ای با همکاری نظام مهندسی به وجود بیاید و علاوه بر آن شاهد گسترش بیمه مسئولیت آسانسور و استقبال مردم از این امر ارزشمند هستیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه شرکت های بیمه فاقد روابط عمومی بوده اند و از ظرفیت رسانه ها به درستی استفاده نکرده ایم، اما تلاش می کنیم با انتخاب مشاوران رسانه ای از بین خود، حداکثر تعامل ممکن را با خبرنگاران در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به دست آوریم. ” اصحاب رسانه زمینه برای انجام

شهرداری ها باید اقدامات همه جانبه ای برای پوشش آتش سوزی در ساختمان ها انجام دهند

میکائیل وند در ادامه سخنان خود یادآور شد: شهرداری ها موظفند اقدامات همه جانبه ای برای مقابله با آتش سوزی در ساختمان ها انجام دهند اما در این زمینه باید شاهد افزایش تعهد و عملکرد بهتر باشیم.

وی نقش روابط عمومی در صنعت بیمه را کسل کننده و ضعیف عنوان کرد و گفت: باید از توان رسانه ها و فعالان این حوزه برای ترویج و تبیین موضوعات بیشتر استفاده کرد.

میکائیل وند به بیمه برای پوشش خسارت ناشی از نوسانات برق در حوزه لوازم خانگی اشاره کرد و افزود: متأسفانه در ۲ سال گذشته علاوه بر خسارت آتش سوزی برق، لوازم خانگی نیز بیمه شد، اما تامین کننده برق. در ۲ سال گذشته این تعهد را برداشته است.» و فقط خسارت آتش سوزی احتمالی را پرداخت می کند.

وی تصریح کرد: این موضوع نه تنها باعث نارضایتی بلکه نگرانی مردم شده است و پیش بینی می شود ضریب تعهدات بیمه ای در این حوزه ارتقا یابد.

دبیر شورای هماهنگی بیمه های تجاری استان اردبیل با استقبال از طرح های تحقیقاتی در حوزه بیمه، بررسی دقیقی در این بخش انجام داد و افزود: امیدواریم رسانه ها در این زمینه به شرکت های بیمه کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا