اخبار بورس

رکوردشکنی دو نماد در فروش

فروش نمادهای گروه پرداخت در آبان ماه زیر ذره بین افق میهن:

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر این مقاله به بررسی گزارش فروش ماهانه گروه پرداخت که شامل ۵ آیکون می باشد می پردازیم. نکته مهم این گروه این بود که دو آیکون رکوردهای فروش را شکستند و تو روند رو به رشد فروش آن از دسامبر ۱۴۰۱ تا آبان ماه امسال ذخیره شده است.

بیشترین و کمترین فروش در آبان ماه؟

سمبل تو با فروش ۸۷۰ میلیارد تومان بیشتر اندازه گیری و Sup با میزان فروش ۴۲.۶ میلیارد تومان کمترین فروش که در آبان شما ماه را به خود اختصاص داده اید.

بیشترین و کمترین رشد فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل

دوباره پر کردن در آبان ماه رشد فروش ۴۷ درصدی در مقایسه با آبان سال گذشته بیشترین رشد فروش را داشت و به همین دلیل به این نماد نسبت داده شد. همچنین فروش Sup نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۵ درصد کاهش تجربه کرد و بدترین عملکرد را در این زمینه به خود اختصاص داد.

بیشترین رشد و بیشترین کاهش نسبت به میانگین ۱۲ ماهه

تو با رشد فروش ۲۱ درصدی در مقایسه با میانگین ۱۲ ماهه بهترین نماد از این نظر لقب گرفت. همچنین فروش Sup در آبان ماه در مقایسه با میانگین فروش ۱۲ ماهه، ۸۹ درصد کاهش تجربه کرد و در نتیجه بدترین عملکرد را در این زمینه داشت.

رشد فروش پاییزی نسبت به پاییز

با وجود اینکه دو ماه از فصل پاییز می گذرد، فروش همچنان ادامه دارد پایه در دو ماه پاییز امسال این رقم ۳۷ درصد از کل پاییز سال گذشته بود. بدترین عملکرد از این نظر متعلق به پرداخت ممکن است در این دو ماه فقط ۳۱ درصد کل فروش پاییز گذشته را پوشش می دهد.

چند نکته دیگر:

  • Sup بدترین عملکرد در بین تمام نمادهای این گروه، در آبان ماه ثبت نام شد
  • همه نمادهای این گروه نسبت به پاییز پارسال در این دو ماه خیلی ضعیف عمل کردند.
  • دو نماد پر کردن و پر کردن رکورد فروش از ابتدای سال گذشته تاکنون آبان شما ماه امسال را شکستید.
  • روند افزایش فروش تو از دسامبر سال گذشته تا کنون و به همین دلیل ادامه داشت تو رشد مداوم فروش را در طول یک سال تجربه کرد.
  • Sup عملکرد فروش بسیار ناامید کننده آبان یک ماه طول کشید، هرچند ماه گذشته رکورد فروش را شکست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا