ترندهای روز

زمان پخش سریال رویای نیمه شب؛ خلاصه داستان + اسامی بازیگران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

این سریال که محصول سازمان هنری رسانه اوج است، اقتباسی آزاد از رمان «رویای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری است و داستانی عاشقانه در دوران قاجار را روایت می کند.

در این مطلب به طور کامل به جزئیات سریال پرطرفدار «رویای نیمه شب» اشاره کرده ایم. از زمان پخش و تکرار آن گرفته تا بازیگران و داستان سریال، تمامی اطلاعات لازم را در این مطلب جمع آوری کرده ایم. برای بررسی کامل این سریال خاطره انگیز تا پایان مطلب همراه ما باشید.

سریال رویای نیمه شب

سریال رویای نیمه شب کی پخش میشه؟

در جریان تصویربرداری سریال ایرانی «رویای نیمه شب»، فاجعه ناگواری رخ داد و دو تن از بازیگران این سریال جان خود را از دست دادند. این حادثه دلخراش که در اروندرود رخ داد، فیلمبرداری سریال را تا ساعت ۲۰ متوقف کرد. خرداد سال ۱۴۰۳ بود هنوز از زمان پخش و شبکه پخش این سریال اطلاعی در دست نیست.

شبکه پخش سریال رویای نیمه شب: ناشناخته

تاریخ پخش سریال رویای نیمه شب: ناشناخته

زمان پخش سریال رویای نیمه شب: ناشناخته

بازپخش سریال رویای نیمه شب: ناشناخته

داستان سریال رویای نیمه شب

با وجود از سرگیری فیلمبرداری سریال «رویای نیمه شب» هنوز اطلاعاتی از داستان این سریال منتشر نشده است. همین موضوع کنجکاوی مخاطب را بیشتر برانگیخته و گمانه زنی های مختلفی را درباره داستان این سریال ایجاد کرده است.

برخی از بینندگان معتقدند «رویای نیمه شب» داستانی عاشقانه در دوران قاجار را روایت می کند، زیرا این سریال اقتباسی آزاد از رمان «رویای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری است که مضمونی عاشقانه دارد. برخی دیگر معتقدند این سریال به برخی از وقایع تاریخی در دوره قاجار می پردازد.

با این حال، تا زمانی که سازندگان سریال «رویای نیمه شب» اطلاعاتی از داستان آن منتشر نکنند، همه چیز در حد حدس و گمان باقی خواهد ماند.

اسامی بازیگران سریال خواب نیمه شب

بهاره افشاری یکی از بازیگران زن ایرانی که پیش از این در نقش های عمدتاً مدرن و کمدی ظاهر شده بود، نقش متفاوتی را در این سریال تجربه می کند و در قالبی تاریخی به ایفای نقش می پردازد. در ادامه به معرفی سایر بازیگران به همراه نقش آنها می پردازیم.

متین ستایش می شود

چشمه افشاری

سوالات متداول:

۱) ژانر سریال رویای نیمه شب چیست؟

تاریخی، عاشقانه

۲) سریال رویای نیمه شب چند قسمت است؟

تعداد قسمت های سریال رویای نیمه شب هنوز منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا