اخبار اقتصاد ایران

سبد معیشت کارگران ابداً دستکاری نشده است | نظر انستیتو تغذیه «علی رأسی و عینی» است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سبد کالری معیشت کارگران هیچ گاه دستکاری نشده است و هر نظری از سوی موسسه تقدیه (که قانونگذار به آن تصریح کرده است) “عینی و عینی” است.

افق میهن، سید صولت مرتضوی در گفت وگو با ایلنا، با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس ته سبد معیشت کارگران را ۲۵ میلیون تومان اعلام کرده اند و باید بر این اساس تعیین دستمزد انجام شود، گفت: این موضوع در مجلس شورای اسلامی نیز به چشم می خورد. دارد؟ من چنین خبری ندارم ممکن است فردی در این زمینه اظهار نظر کرده باشد. در کشور ما یکی از مزیت ها این است که نظر دادن رایگان است و هرکسی می تواند نظر بدهد. اگر مجلس قانونی را تصویب کرده باشد اظهار نظر نماینده یا فردی ملاک عمل نیست. حتما آن را روی چشمانمان می گذاریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اینکه چه اقداماتی برای تعیین میزان سبد معیشت کارگران انجام شده است، تاکید کرد: قانونگذار گفت: موسسه تقدیه هر نظری را که موسسه تقدیه (که قانونگذار مشخص کرده است) مشخص کند. عمودی و عینی است.

وی در خصوص اینکه گفته شده در ارزیابی کالری سبد معیشت کارگران دستکاری شده است، گفت: اصلا دستکاری نشده است، ببینید مرجع این کار مشخصا موسسه تقدیا است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مؤسسه تقدیه افراد آگاه و آگاه هستند، می نشینند بررسی می کنند و سپس نظر خود را اعلام می کنند و آنچه اعلام می کنند ملاک عمل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا