ورزشی

سرمربی بعدی هم خارجی است

محمدرضا زنوزی مطلق پیش از تمرین امروز تراکتورسازی گفت: در دو ماه اخیر درگیر بیماری همسرم بودم و مشکلات و کمبودهایی در تیم وجود داشت که متاسفانه حضور نداشتم. از همه بازیکنان، کادرفنی، سایر اعضای تیم، مدیریت باشگاه، اعضای هیئت مدیره، رسانه ها و کارکنان باشگاه که در مراسم همسرم در کنار من و فرزندانم بودند تشکر می کنم.

وی افزود: برای ابراز همدردی با پیراهن مشکی بازی کردید که این اقدام ارزشمندی است. به هر حال فوتبال است. یک روز پیروز می شویم و روز دیگر نمی توانیم نتیجه دلخواه را بگیریم. فوتبال ورزش متفاوتی است و غیرقابل پیش بینی بودن آن باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

مالک باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: از همه هواداران محترم و وفادار تراکتور که همگی پای کار آمدند و آخرین سنگ خود را در مراسم تشییع، شام غریبان، مجلس ترحیم و یادبود در تهران گذاشتند، تشکر می کنم. حضور هواداران باعث شد تا مراسم بی نظیری برای همسرم ترتیب دهیم.

زنوزی خاطرنشان کرد: هواداران در تهران و قزوین هم ما را تنها نگذاشتند. از طرف مالک، مدیریت و هواداران تیم خوب شمسآذر نیز از شما تشکر می کنم که از تراکتور و هوادارانش استقبال خوبی کردید و با من ابراز همدردی کردید و ما را در این غم بزرگ تنها نگذاشتید.

وی خاطرنشان کرد: از سوی مسئولان استانی و کشوری به ویژه آیت الله آل هاشم و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مجلس، خاندان بزرگ بنابی به ویژه شیخ عبدالحمید بنابی، صنایع مستقر در استان و سایر استان های کشور کشور، تجار، بازاریان، هیئت های حسینی، از هواداران تیم های ورزشی، باشگاه های ورزشی، چهره های مطرح ورزشی، اصحاب محترم رسانه، صفحه های هوادارانی که همبستگی ایجاد کردند و … حضور، همراهی و همدردی خود را تقدیر و تشکر می کنم. از این عزیزان مراسم همسرم بسیار باشکوه و منحصر به فرد شد. امیدوارم بتوانم برای مردم کشورم و منطقه مثمر ثمرتر باشم. من همه جا گفته ام که من یک سرباز ایرانی هستم و به عنوان سرباز سرمان را بالا گرفته ایم.

مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه می توانستیم با کسب نتایج خوب در سه بازی اخیر به بالای جدول برسیم، تاکید کرد: یک سری اتفاقات افتاد که باعث شد نتایج آن طور که می خواستیم نشود. تمام تلاشت را کردی و گاهی با یک اشتباه، برد به تساوی و باخت تبدیل می شود. فوتبال همین است. بعضی روزها خوب بازی نمی کنیم اما اشتباهات حریف باعث می شود با دست پر زمین را ترک کنیم.

ما هنوز شانس برد داریم

زنوزی با تاکید بر اینکه تراکتور شایسته سه امتیاز دیدار با سپاهان بود، گفت: متاسفانه موقعیت های ما تبدیل به گل نشد. فوتبال در جهان پدیده ای عجیب و منحصر به فرد است که افراد زیادی را به استادیوم می کشاند. این زیبایی فوتبال است و شما بهترین بازی را انجام می دهید، اما برنده نمی شوید.

وی با اشاره به جایگاه تراکتورسازی در جدول رده بندی گفت: فاصله ما با قله بیشتر شده اما هنوز نمی توان گفت کدام تیم قهرمان است. ما ناامید نیستیم و هنوز فرصت داریم. خیلی چیزها در فوتبال می تواند نتایج را تحت تاثیر قرار دهد و تغییر دهد. ۲۱ امتیاز دست نخورده و جام حذفی باقی مانده و باید با تمام توان در دیدارهای بعدی حاضر شویم.

مالک باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: به یاد دارم زمانی که فولاد در لیگ دسته اول بود، پنج بازی مانده به پایان مسابقات، حدود هشت امتیاز از تیم پیشرو عقب بود. همه اعضای تیم تقسیم شدند و پنج بازی متوالی را بردیم. در نهایت با تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ برتر بازماندیم. البته ما دو امتیاز از بازی با نساجی مازندران را می خواستیم، اما سرپرست هیات فوتبال استان مازندران، هدایت لیگ یک را برعهده داشت و مانع از کسب دو امتیاز شد که در نهایت شایستگی خود را نشان دادیم.

یک مربی خارجی خوب انتخاب می کنیم

زنوزی با بیان اینکه تمام تلاش خود را می کنیم تا ۲۱ امتیاز باقی مانده را کسب کنیم، گفت: فقط کار خودمان را انجام دهیم و به نتایج تیم های دیگر اهمیت ندهیم. ما بازیکنان بزرگی داریم و فوتبال خوبی بازی می کنیم و هر مربی و کارشناسی می گوید تراکتور دو تیم مساوی دارد. گاهی اوقات به دلیل حضور بازیکنان هم سطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می شود.

وی افزود: پاکو خمز قابل تقصیر نیست. او همچنین در انتخاب بازیکنان از بین دو بازیکن برابر در یک پست دچار سردرگمی شد. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. شما نمی توانید مربی را هم مقصر بدانید. چون می خواست همه برای بازی آماده باشند. این یکی از مشکلات اصلی امسال بود و به همین دلیل در این سه مسابقه با مشکل مواجه شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا