ورزشی

عجیب‌ترین تصمیم فوتبال ایران؛ پنالتی با ۵ ماه تاخیر

هیأت فوتبال استان تهران تصمیمات عجیب و غریب زیادی نگرفته است، اما احتمالاً زدن پنالتی با تاخیر ۴ ماه و ۲۷ روزه در کارنامه مدیران این هیئت یک شاهکار بی نظیر محسوب می شود.

روز ۲۸ شهریور تیم جوانان توانا امسال در هفته نهم لیگ برتر نوجوانان تهران در ورزشگاه غروی میهمان تیم کوهسار خواهد بود. کوهسار ۲-۱ جلو افتاد، در دقیقه ۸۴ داور به سود توانا پنالتی داد. مربیان و نیمکت نشینان کوهسار اعتراض می کنند و وارد زمین می شوند اما اعتراضات به جایی می رسد که داور نمی تواند بازی را ادامه دهد.

کمیته انضباطی با اشاره به گزارش داور مسابقه، کوهسار را با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد اما ماه ها پس از این اتفاق و در حالی که بازی برگشت دو تیم برگزار شد و تنها ۳ هفته به پایان لیگ باقی مانده بود، کمیته استیناف به یکباره کمیته استیناف اعلام کرد. رای کمیته انضباطی را رد کرد. و اعلام می کند که بازی باید در ۲۳ بهمن از دقیقه ۸۴ برگزار شود و از نقطه پنالتی برای تووانا دوباره شروع شود!

اعتراض باشگاه توانا به این رای عجیب راه به جایی نخواهد برد و در حالی که توانا معتقد است بازی به دلیل اتفاقات غیرمترقبه مانند باران و برف یا قطع برق ورزشگاه متوقف نشد، ادامه آن بیهوده بود و تیم میزبان باید مجازات می شد. داور تصمیم گرفت .

با وجود این اعتراض هیئت فوتبال استان تهران به ریاست میرشاد مجدی و دبیرکل عباس تیموری با ۴ ماه و ۲۷ روز تاخیر بازی را از سر گرفت و در نهایت این بازی با پنالتی شهریار برنتی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا