ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز سه شنبه 17 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت شیطان: درگیری خانوادگی که مدتی ساکت بود و هیچکس به آن توجهی نکرد، امروز ناگهان دوباره ظاهر می شود. علیرغم تلاش شما برای بی طرف و آرام به نظر رسیدن، گویی نیرویی نامرئی شما را مجبور می کند که نظر خود را به خشن ترین شکل ممکن بیان کنید. اما دخالت شما می تواند عواقبی داشته باشد که فقط اوضاع را بدتر از آنچه که هست می کند. میل شما به پاک کردن وجدان دلیل خوبی برای پایان دادن به این مخمصه نیست. قبل از اینکه صحبت کنید، در مورد وضعیت موجود فکر کنید و ببینید آیا مداخله شما واقعاً به بهبود وضعیت کمک می کند یا خیر.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت ساختگی: فکر ملاقاتی که امروز با دوست یا آشنای قدیمی داشتید یا شاید عشق از دست رفته امروز شما را کاملاً مشغول کرده و باعث ایجاد احساسات آشفته در شما می شود. در واقع حساسیت شما نسبت به جلسه ای که داشتید به دلیل اهمیت زیادی که برای آن شخص قائل هستید نیست، بلکه امروز به طور کلی نسبت به همه چیز بسیار حساس شده اید. امروز حتی الامکان در زندگی خصوصی دیگران دخالت نکنید مگر اینکه خود شخص به طور خاص درخواست کرده باشد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت پاپ: امروز تفکر منطقی به شما کمک می کند در مناظره پیش رو پیروز باشید، البته به شرطی که حرف شما و نحوه بیان آن درست باشد. خوشبختانه، اکنون می توانید حتی قدرتمندترین مخالفان را از نظر ذهنیت و سیاستی که هنگام صحبت در پیش می گیرید، شکست دهید. البته این موضوع نباید باعث بی توجهی شما شود، کلمات خود را با دقت و دقت انتخاب کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت مرد حلق آویز: دوست ندارید دیگران از طبیعت دوستانه شما سوء استفاده کنند. متأسفانه امروز یکی سعی می کند شما را مجبور به انجام آنچه می خواهد کند و از او حمایت کند. اما هر چه فشار بیشتری را احساس کنید، تمایل کمتری به تغییر برنامه و کمک به این شخص دارید. ممکن است تصمیم بگیرید که از این موقعیت فرار کنید و در جایی پنهان شوید که آن شخص شما را پیدا نکند، اما رفتار صحیح و منطقی تر این است که خیلی واضح و منطقی صحبت کنید و دلیل عدم همکاری خود را به او نسبت دهید. توضیح.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت عدالت: امروز از هر کسی که شما را از لذت بردن از وقتتان باز دارد متنفر خواهید شد! اما حتی اگر صبرتان تمام شد، باز هم سعی کنید منصف باشید و خواسته های خود و دیگران را متعادل کنید. متأسفانه، تلاش برای پنهان کردن احساسات خود فقط آنها را بدتر می کند. بهتر است شکایات خود را شفاف و صادقانه بیان کنید تا دلیل عصبانیت شما قابل درک باشد و راه حلی برای آن پیدا شود. البته باید مراقب کلماتی که از دهانتان خارج می شود باشید، در غیر این صورت ممکن است ناخواسته دیگران را ناراحت کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

نقشه عملکرد: امروز ذهن شما قدرت فوق العاده ای پیدا کرده است و در هر چیزی که مربوط به فعالیت ذهنی است به موفقیت های بزرگی دست خواهید یافت. شما حتی این فرصت را دارید که در کنار کار خودتان به دیگران نیز اجازه دهید از این مهارت بهره مند شوند. نیاز فعلی شما به ابراز احساسات ممکن است تحت الشعاع تلاش های گروه برای پیشبرد اهداف گروه قرار گیرد. اما شما باید تحت هر شرایطی آنچه را که در دل و ذهنتان است با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید. هیچ کس نمی تواند شما را به خاطر آن سرزنش کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت ملکه: شما در کنترل احساسات خود برای حفظ آرامش و آرامش در گروهی که در آن حضور دارید استاد هستید، اما امروز فردی به دنبال شما خواهد آمد که گویی هدفی جز آزار دادن شما ندارد. بدون شک عاقلانه ترین رفتار این است که خونسردی داشته باشید و عکس العمل مورد انتظار را از خود نشان ندهید، اما هیچ فکری جز جبران این رفتار ناعادلانه در ذهن خود ندارید. در هر صورت، فراموش نکنید که کمی سیاست به شما اجازه می دهد که بسیار صادقانه و آرام صحبت کنید، بدون اینکه هر چیزی را که در یک انفجار مهیب به ذهنتان می رسد بیرون بیاندازید و حریف خود را شرمنده کنید. انجام دهید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت امپراتور: امروز لحن صحبت شما بسیار عصبانی تر از آنچه فکر می کنید خواهد بود. این پرخاشگری و لحن خشن شما تحت تاثیر شرایط کیهانی موجود است و کنترل چندانی روی آن ندارید و گاهی کلماتی از دهانتان بیرون می آید که حتی شما را شگفت زده خواهد کرد. صداقت بیش از حد می تواند باعث ایجاد احساسات ناخوشایند و تخریب فضا شود. قبل از گفتن هر چیزی سعی کنید خود را جای طرف مقابل بگذارید و به تاثیری که حرف هایتان روی او می گذارد فکر کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت چرخ ثروت: احساس می کنید امروز با دقایق و ساعت ها دست و پنجه نرم می کنید و باید از لحظه لحظه روز خود نهایت استفاده را ببرید تا هر کاری را که نیاز دارید انجام دهید. حرف های زیادی برای گفتن دارید و فکر می کنید اگر الان حرف هایتان را نزنید برای همیشه فرصت انتقال پیامتان را به فرد مورد نظرتان از دست خواهید داد. با وجود اینکه بسیار نگران هستید، نباید اجازه دهید همسرتان استرس و نگرانی شما را ببیند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

نقشه برج: امروزه استرس و نگرانی در مورد یکی از عزیزان و اقوام شما را از انجام روال عادی کار روزانه باز می دارد و حتی ممکن است برنامه های شما را مختل کند. برای آینده رابطه تان با یک دوست یا حتی شریک عاشقانه تان، تظاهر به اینکه همه چیز خوب است و مشکلی بین شما وجود ندارد، اصلا راه حل خوبی به نظر نمی رسد. شاید امروز بهتر است کمی عقب نشینی کنید و به این رابطه و گزینه هایی که پیش روی شما قرار می گیرد، خوب فکر کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

کارت کشیش اعظم: اگر احساس می کنید که صبرتان تمام شده است و دیگر نمی توانید وضعیت موجود را تحمل کنید، وقت آن است که وضعیت خود را دوباره ارزیابی کنید، در مورد نیازهای خود صحبت کنید و نسبت به آنچه می شنوید ذهنی باز داشته باشید. و با واکنش های طرف مقابل مواجه شود. متأسفانه به نظر می رسد که توانایی شما در حفظ خونسردی در حین بحث شما را رها کرده است و اسیر احساسات خود شده اید و کنترلی بر آنها ندارید. البته شما انسان هستید و احساساتی مانند دیگران دارید و گاهی اوقات نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

نقشه خورشید: حتی اگر در ابتدای روز آرام باشید و سعی کنید با آرامش به کار خود بپردازید، به مرور زمان عصبی بودن شما بیشتر می شود تا جایی که حتی ممکن است منفجر شوید! ناراحتی شما در ابتدا ناشی از این است که فکر می کنید دیگران در رفتارشان با شما صادق نیستند. آنها حوصله پیدا کردن قطعات پازل گم شده ای که به شما ارائه شده است را ندارند به جای اینکه حقیقت را به شما بگویند. متأسفانه، هر چه بیشتر سؤال بپرسید، همسرتان بیشتر کناره گیری می کند.

تاریخچه فال

از قدیم الایام، بسیاری از مورخان ریشه های فال و جادو را با سرزمین های شرقی مرتبط دانسته اند و ریشه کلمه جادو از کلمه Magi (مگ برای کشیش زرتشتی) گرفته شده است. نکته مشترکی که در تمام تمدن های باستانی ایران، مصر، هندی ها، بابلی ها و… به چشم می خورد، پیوند این تمدن ها با عناصر چهارگانه و تلاش آنها برای استفاده از این عناصر برای پیش بینی آینده است.

امروزه نیز از برخی علوم طالع بینی و نجوم که علمی کاملاً اثبات شده و به دور از خرافات هستند برای پیش بینی وقایع آینده استفاده می شود. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط بینندگان بزرگی مانند نوستراداموس (نوستراداموس) انجام شد و چندین دهه بعد رخ داد، بسیاری از مردم را به نبوت و طالع بینی باور کرد. فالگیرها ادعا می کنند که وقتی فال می گویند، ذهنشان متوقف شده و آماده دریافت الهام از کائنات است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا