طلا و ارز

قیمت دلار امروز یک بهمن 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز در روندی نوسانی قرار دارد و با ۱۰۰ تومان افزایش به کانال ۵۴ هزار تومان نزدیک شده است. روند معاملات پشت خطی فعالتر شده و افزایش قیمت در این بازار تلورانس ۱۰ و ۲۰ تومانی دارد.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار در ابتدای دومین روز هفته روند صعودی محدودی را نشان می دهد. در ابتدای روز بهمن دلار با قیمت ۵۳ هزار و ۷۵۰ تا ۷۸۰ تومان معامله می شود و با بازگشایی بازارها ۱۰۰ تومان افزایش یافته است.

در لحظه تنظیم این مطلب، دلار با رشد فزاینده ۱۰ تا ۲۰ تومانی در روند صعودی قرار دارد و معاملات پشت صحنه نسبت به روز گذشته داغتر شده است. لازم به ذکر است که توسعه عرضه و تقاضا در حال حاضر در تعادل است.

اسکرین شات 21 ژانویه 2024 ساعت 12:22:50 ب.ظ

در روزهای اخیر تحلیلگران بازار مالی احتمال ورود قیمت دلار به کانال ۵۴ هزار تومانی را مطرح کردند. امروز برخی از معامله گران بر این باورند که دلار آماده حرکت به سمت کانال بالاتر است و انتظار یک روند نزولی برای این نرخ را ندارند.

امروز قیمت دلار در بازارهای اطراف روند صعودی دارد. دلار سلیمانیه با افزایش ۵۰۰ تومانی وارد کانال ۵۴ هزار تومان شد و اکنون در ۵۴ هزار و ۲۵۰ تومان است. دلار هرات با ۴۵۰ تومان افزایش وارد کانال ۵۳ هزار تومانی شده و با قیمت ۵۳ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می شود. درهم امارات ۵۰ تومان گران شده و با قیمت ۱۴ هزار و ۸۳۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا