طلا و ارز

قیمت دلار امروز 6 اردیبهشت 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با روند نزولی ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی در کانال سوم کریدور ششم کاهش یافت. دلالان از بین رفتن هوس های سیاسی و دستکاری ارزی توسط سیاست گذاران را دلیل کاهش تدریجی بازار ارز می دانند. روز پنجشنبه، تتر در یک کانال در برابر دلار معامله شد.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز با ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش به کانال سوم کریدور ششم بازگشت. کاهش قیمت اسکناس آمریکایی از ابتدای هفته گذشته ادامه یافت و با نوسانات محدود کاهش تدریجی را به ثبت رساند.

اسکرین شات 25 آوریل 2024 در 12:52:51 ب.ظ

با تعادل عرضه و تقاضا، دلار کاهش یافت

معامله گران گفتند عرضه و تقاضا در روزهای اخیر متعادل بوده است. آنها از بین رفتن ریسک های سیاسی و نرخ ارز سیاست گذاران را دلیل روند نزولی قیمت دلار در هفته اول می دانند. اردیبهشت میدونی.

هفته گذشته اخباری مبنی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران توسط برخی مقامات آمریکایی منتشر شد. با این حال، معامله گران معتقدند که بازار فارکس طی چند سال و ماه گذشته به طور مستمر شاهد این خبر بوده و تحت تاثیر آن قرار نگرفته است. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند قیمت دلار با بخشنامه، دستور و تهدید تعیین نمی شود. تاثیر رشد نقدینگی و تورم مهمترین دلیل رشد قیمت در هر بازاری است.

درهم آماده تغییر کانال بود

قیمت درهم امروز پنجشنبه ۱۵ خرداد اردیبهشت با افت ۱۴۰ تومانی ۱۷ هزار تومان به مرحله اول کانال بازگشت و ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومان معامله می شود. تتر ۴۵۰ تومان افت کرد و ۶۳ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد.

لازم به ذکر است اسکناس ها و حواله های دلار دیروز با صعود از کانالی در کریدور ۴۰ هزار تومانی افزایش چشمگیری را ثبت کردند. اما امروز قیمت را تغییر ندادند. روز چهارشنبه اسکناس های دلاری ۴۴ هزار و ۳۸ تومانی و حواله های دلاری ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومانی به همین میزان منتشر شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا