فناوری

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

همراه اول با پلتفرم های دیجیتال خود به نمایشگاه بین المللی Mobilefest ترکیه رفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی های فنی و مخابراتی ایران به جشنواره موبایل فست ترکیه رفت.

Mobilefest که یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای فناوری در اوراسیا است، با مشاهده دستاوردهای فناوری برندها در بخش نمایشگاه و دریافت بینش و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های کارشناسان، بر «شبکه‌سازی و ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات تمرکز می‌کند.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز شامل «خدمات ارتباطات و تلفن همراه»، «سرویس‌های ابری و مراکز داده»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاک چین و متاورس» و «استارت‌آپ‌ها» است. همراه اول در اولین بخش موضوعی این رویداد قرار دارد.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت ها در زمینه های “کسب و کار سازمانی”، “تحقیق و توسعه” و “سرمایه گذاری جسورانه” و با شعار “هدف گذاری بی نهایت” در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاه برای کشف فرصت های سرمایه گذاری جدید

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد در این رویداد سه روزه از جدیدترین پلتفرم های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه سلامت و گردشگری رونمایی و ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر را معرفی کند.

اولین اپراتور تلفن همراه ایران به همراه سه اپراتور اصلی تلفن همراه ترکیه وودافون، ترک تلکام و ترکسل در غرفه ای دو طبقه در قسمت نمایشگاه Mobilefest حضور دارند.

در این نمایشگاه که با حضور حدود ۳۰۰ شرکت جهانی، اپراتورهای تلفن همراه، سازندگان دستگاه های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان برگزار می شود و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ الی ۸) اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه مندان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا