طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 15 فروردین 1403

به گزارش افق میهن:






این روزها قیمت طلا و سکه با افزایش قیمت دلار همراه بوده و کاهش قیمت جهانی طلا بازیگر فعالی در این بازار نبوده است. معامله گران معتقدند حباب بازار طلا خیلی سریع در حال رشد است و برخی انتظار دارند قیمت ها در هفته آینده تعدیل شود.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز با گرانی دلار همزمان شد و سکه به کانال بالاتری صعود کرد. قیمت قطعه سکه هزار تومان افزایش یافت و چندین پله افزایش یافت.

امروزه این افزایش همه سکه ها را به جز سکه گرمی وارد کانال بالاتر کرده است. معامله گران افزایش انتظارات تورمی را دلیل رشد حباب سکه و در نتیجه افزایش قیمت در بازار طلا در طول روز عنوان می کنند.

اسکرین شات 3 آوریل 2024 در 2:43:26 ب.ظ

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت جهانی طلا هفت دلار کاهش یافته و با قیمت ۲۲۷۱ دلار معامله می شود.

سکه امامی گل سرسبد رشد قیمت شد

سکه امامی امروز چهارشنبه پانزدهم فروردین با یک میلیون و ۷۰ هزار تومان افزایش بازگشایی شد و تا کانال ۴۳ میلیونی صعود کرد. این قطعه در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار با رشد ۴۹۰ هزار تومانی در آستانه حرکت به کانال بالاتر است و ۳۹ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان قیمت دارد.

۱۵ میلیون مثقال بود

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۶۷ هزار تومان شد و در کانال ۱۵ میلیون تومان معامله شد. این مقدار طلا ۱۵ میلیون و ۵۱ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۴۷۲ هزار تومان با ۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۴۲۶ هزار تومان است.

امروز چهارشنبه حباب سکه در همه قسمت ها صعودی بوده و متناسب با افزایش قیمت رشد کرده است. حباب سکه امامی ۸۳۷ هزار تومان، سکه بهار ۲۲۳ هزار تومان، نیم سکه ۵۶۶ هزار تومان، ربع سکه ۱۳۳ هزار تومان و سکه گرم ۲۶۷ هزار تومان رشد کرده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا