ورزشی

مشکل پرسپولیس«مدیریت» است/ حذف از آسیا در بازی با النصر کلید خورد/ حیف است کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نیست

محمود کلهر درباره شکست تیم الدیل قطر و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس خوب بازی کرد و گل زد اما اشتباهات در خط دفاعی زیاد بود و ناهماهنگی زیاد بود. . شاید اگر بیرانوند داخل دروازه نبود، پرسپولیس گل های زیادی می زد.

اولونگا کفه ترازو را به سود الدحیل پایین آورد

وی افزود: البته پرسپولیس موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما تیم الدیل خیلی خوب بازی کرد و در ضدحملات بسیار خطرناک بود و معز علی و اولونگا به خصوص در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند. وقتی اولونگا در نیمه دوم وارد زمین شد، بازی را تغییر داد و گل زد و در واقع تعادل را به سود الدیل برگرداند. فکر می کنم بازی سختی بود و این تیم های عربی بسیار مجهز بودند.

وضعیت پرسپولیس با گلزنی گلسیانی بهتر شد

کلهر گفت: درست است که تیم الدیل از آسیا حذف شد اما آنها با برنامه به میدان آمدند و آبرومندانه بازی کردند و توانستند بازی را ببرند. اگر گلسیانی یک پنالتی می زد قطعا پرسپولیس می توانست شرایط بهتری پیدا کند.

فوتبالیست های بزرگ دنیا یک پنالتی را هم خراب می کنند

پیشکسوت پرسپولیس گفت گلسیانی پنالتی این تیم بود اما در لحظه حساس این پنالتی را به گل تبدیل نکرد. تعدادی از بازیکنان بزرگ هم پنالتی را خراب کردند و دیدیم که رونالدو جلوی بیرانوند پنالتی را خراب کرد. چنین اتفاقاتی برای همه فوتبالیست های بزرگ دنیا می افتد و جو سنگینی بود و شاید استرس باعث شد ضربه خوبی به او وارد نشود و این به نفع الدیل بود.

اشتباهات فردی پرسپولیس مقابل الدحیل خیلی زیاد بود

دلیل ناکامی این تیم چیست؟ وی گفت: اگر تیم نتیجه نگیرد هجمه انتقادات بیشتر می شود و طبیعی است. حتی اگر این همه قهرمانی بیاورید، اما یک بازی ضعیف انجام دهید، باز هم هوادار برای دیدن بازی و برد تیمش به ورزشگاه آمد. بازیکنان هم باید بدانند که باید در مقابل جو تماشاگران بهترین عملکرد را داشته باشند. البته تمام توان خود را برای این بازی گذاشتند اما اشتباهات فردی در این بازی زیاد بود.

تیم پرسپولیس در خط دفاع مشکلی ندارد

کلهر در خصوص غیبت پورعلی گنجی در خط دفاع پرسپولیس گفت: نه، به نظر من گلسیانی یکی از مدافعان خوب پرسپولیس است و این تیم در خط دفاع مشکلی ندارد. گاهی اوقات ضعف فردی وجود دارد و توپی که اولونگا از او گرفت خیلی خوب پاس داده شد. معتقدم اشتباهات در خط دفاعی بود و بعد از اینکه گلسیانی پنالتی را از دست داد، روی بازی او تاثیر گذاشت و اشتباهاتش بیشتر شد.

حیف که کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نیست

پیشکسوت پرسپولیس گفت که نباید تغییراتی در پرسپولیس ایجاد شود تا تیم شوکه شود. از طرفی چرا کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نیست و وزن نیمکت این تیم را بالا می برد. البته همچنان به کادر فنی پرسپولیس اعتقاد دارم که شایستگی های خود را نشان داده است. در برخی موارد تیم ها همان تاکتیک پرسپولیس را می دانند و شاید همین عوامل کار را برای این تیم سخت کرده است. به نظرم حیف است که باقری روی نیمکت پرسپولیس نباشد.

اتفاقات بازی با نصر باعث شد تا پرسپولیس از آسیا حذف شود

کلهر در خصوص صحبت های درویش مبنی بر اینکه مربی برای جذب بازیکن باید بازیکن بخواهد، گفت: فکر می کنم پرسپولیس مشکل مدیریتی دارد و سال هاست این مشکل را دارد و هنوز هم وجود دارد. پرسپولیس که آن اتفاقات در بازی با نصر رخ داد به مرحله بعد صعود نکرد و دیدیم که روی مسائل فنی هم تاثیر گذاشت و نتیجه آن بازی را از دست داد. شاید اگر این اتفاق نمی افتاد، پرسپولیس می توانست النصر را شکست دهد. با توجه به اینکه پرسپولیس در بازی برگشت چقدر خوب بازی کرد.

خواندن استقلالی ها درست نبود

وی در خصوص واکنش باشگاه استقلال پس از حذف پرسپولیس از آسیا گفت: البته همیشه شعار می دهند اما فکر می کنم این موضوع ملی است و وقتی استقلال و پرسپولیس به آسیا می روند آرزوی ایرانی ها این است که هر دو تیم نتیجه بگیرند. . من خودم دوست دارم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و نساجی در آسیا موفق باشند و این برای رشد فوتبال ما خوب است. این نوع رفتارها در بازی های ملی خوب نیست و سایر تیم ها از این مورد و حاشیه ها در فوتبال ما استفاده می کنند.

باید از نظر روانی با بازیکنان کار کرد

کلهر در مورد اینکه آینده پرسپولیس را چگونه می بیند و می تواند اشتباهات را جبران کند و از بحران خارج شود، گفت: ۱۰۰ درصد معتقدم کادر فنی می تواند این تیم را جمع کند، با توجه به اینکه قبلا چنین اتفاقاتی رخ داده است. حاشیه های زیادی در اطراف پرسپولیس وجود داشته است. است. کادر فنی پرسپولیس کاملا متوجه این موضوع است و فکر می کنم شرایط پرسپولیس در آینده بهتر شود. البته باید از نظر روحی و روانی روی بازیکنان بیشتر کار شود تا پرسپولیس از این وضعیتی که برای آنها ایجاد شده است خارج شود.

برخی از هواداران جو را خراب می کنند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات بیرانوند مبنی بر اینکه هواداران به سمت بازیکنان بطری پرتاب می کردند، گفت: به نظر من این چیزها برای فوتبال ما خوب نیست و الان که در حال رشد هستیم و لژیونرهای زیادی داریم و فوتبال دنیا به ما نگاه می کند. یک راه خاص.” به نظر من رفتار ما باید حرفه ای باشد. همه هواداران عزیز هستند اما هوادارانی هستند که جو را خراب می کنند و این برای فوتبال ما خوب نیست. تیم الدیل هم در زمین خودش شکست خورد اما این اتفاقات نیفتاد و فکر می کنم این به فوتبالی که می خواهیم به روز کنیم و مکان مناسبی پیدا کنیم کمکی نمی کند و دچار مشکل می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا