خودرو

معرفی خودرو کی ام سی J7


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، خودرو MC J7 یکی از خودروهای تولید شده در چین و وارد شده توسط شرکت کرمان موتور در ایران است. خودروی KMC J7 اولین خودرویی بود که با لوگوی جدید کرمان موتور فروخته شد. این خودرو در واقع نسخه بهبود یافته جک J7 است. KMC J7 که در بازار چین با نام Sohol A5 Plus به فروش می رسد. در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر این خودرو می پردازیم.

طراحی KMC J7

KMC J7 ظاهری فوق العاده تهاجمی و تهاجمی دارد و احساس درونی خود را تقریباً در تمام زوایا نشان می دهد. به خصوص در ناحیه بینی که ورودی های هوای بسیار بزرگ و چراغ های کشیده و خشمگین ماشین حساب خودنمایی می کند و در هر قسمت شاهد بازی تند خطوط هستیم. پس از عبور از این زاویه و رسیدن به قسمت جانبی، حال و هوای وحشی خودرو کمی آرام می شود، اما خط شانه های متمایز و شکل روان سقف در کنار رینگ های بزرگ و زاویه نسبتاً تند ستون C هنوز این اجازه را به ما نمی دهد. به اطراف بروید و حال و هوای مسابقه ای ماشین را فراموش کنید.

در نهایت چراغ های پیوسته که امروزه بسیار مد شده اند، عمدتاً با گرافیک جذاب خود جلب توجه می کنند و کمی عمیق تر، فرورفتگی ها و برآمدگی های بدنه و سپر، شکل و شمایلی متفاوت را ایجاد کرده است که در نوع خود ستودنی است. مسیر. علاوه بر این، سیستم اگزوز دوگانه، چراغ های مه شکن عمودی و دیفیوزر عقب نیز ظاهر این قسمت را بسیار بهبود بخشیده است. در خاتمه باید اعتراف کرد که J7 یکی از زیباترین سدان های چینی است که تا به حال به کشورمان آمده است و به همین دلیل به راحتی می تواند توجه جوانان یا میانسالان جوان دل را به خود جلب کند.

MC J7 را وارد کنید

در داخل کابین KMC J7 فضایی ساده اما شیک در انتظارمان است که ترکیبی از نمایشگرهای دیجیتال با خطوط ساده و مستقیم جلب توجه می کند. اکنون قطعات اسپرتی مانند صندلی های یکپارچه نیز به چشم می خورد تا فضای داخلی خودرو متناسب با ظاهر خارجی و مشخصات فنی خودرو باشد. صفحه نمایش کنسول مرکزی عمودی است و تنظیمات زیادی را در خود دارد. در واقع این سبک به اصطلاح مینیمالیستی مدتی است که ترند شده است و اگرچه از نظر ارگونومی دارای نقاط ضعفی است، اما کارآمد به نظر می رسد زیرا عملکردهای زیادی را در یک فضای کوچک ترکیب می کند.

دسته دنده الکترونیکی، ترمز دستی برقی و نمایشگرهای دیجیتال پشت فرمان از دیگر مواردی هستند که به حس آینده نگرانه خودرو می افزایند و طراحی فرمان نیز متفاوت و جالب است. کیفیت مواد استفاده شده خوب به نظر می رسد و در مقایسه با محصولات قدیمی جک بهبود قابل توجهی داشته است. علاوه بر این، KMC J7 از نظر عرض و ارتفاع به Arizo 6 Pro نزدیک است، اما به دلیل طول کمی بیشتر و فاصله بین دو محور بهتر، فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب فراهم می کند. از نظر فضای صندوق عقب، وضعیت مناسب به نظر می رسد و می توان رایانه را برای سفرهای خانوادگی به داخل محفظه بار تا کرد.

ماشین KMC J7

مشخصات KMC J7

شاید با دیدن حجم موتور KMC J7 کمی ناامید شوید و فکر کنید که شبیه سایر خودروهای چینی ۱.۵ لیتری موجود در بازار است، اما این دراگون جدید به لطف مزایای یک توربو بهینه شده و کمک قدرتمند سیستم تزریق مستقیم GDI و انواع فناوری های دیگر حدود ۱۸۴ اسب بخار (در ۵۵۰۰ دور در دقیقه) و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور (از ۱۸۰۰ تا ۳۵۰۰ دور در دقیقه) تولید می کند که راندمان بسیار خوبی برای یک خودروی نیمه لوکس (بر اساس استانداردهای ملی، به طور طبیعی).

وظیفه انتقال این نیرو و گشتاور به چرخ های جلو بر عهده گیربکس شش سرعته اتوماتیک است که اگرچه به دقت و سرعت رقبای آلمانی و ژاپنی کار نمی کند، اما به دلیل داشتن سیستم کلاچ دوگانه موفق به انجام وظیفه می شود. به درستی، بنابراین نقص خاصی دارد. نباید اینطور باشد.نتیجه همه اینها شتاب بسیار خوب ۷.۶ ثانیه ای را به همراه دارد و J7 را به سریع ترین خودروی ساخت داخل تبدیل می کند. از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان به سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و چند لینک مستقل در عقب و همچنین ترمزهای چهار چرخ دیسکی در جلو در نسخه خنک کننده اشاره کرد.

امکانات و تجهیزات KMC J7

هنوز مشخص نیست کرمان موتور چه تجهیزاتی را برای KMC J7 در نظر گرفته است، اما دست ها برای انتخاب باز است، زیرا نسخه کامل سهول A5 پلاس دارای گزینه های زیادی مانند: صندوق عقب برقی، سیستم چندرسانه ای با نمایشگر عمودی، بلوتوث، فرمان است. سیستم تشخیص صدا، خوشه ابزار دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای پارک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تودوزی چرمی، ۴ ایربگ، سانروف برقی چند حالته، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، چراغ های LED هوشمند، سنسور باران یا برف پاک کن خودکار، برقی ترمز دستی با Auto Hold، کمک استارت در سربالایی، ترمز کمکی، کنترل کشش و پایداری هوشمند، ترمز فعال، رادار نقطه کور، سیستم کمک پارک، کروز کنترل تطبیقی، نور بالا فعال و غیره در صورت انتخاب این نوع یا حتی نیمه مدل کامل (حذف آخرین گزینه ها از لیست) اکثر نیازهای دوستداران گزینه را برآورده می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا