بانک و بیمه

واحدهای تولیدی بزرگ اردبیل حق بیمه خود را در داخل استان پرداخت کنند

یثوب نژاد محمد در حاشیه همایش روز بیمه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با بررسی و شناسایی واحدهای تولیدی تلاش می شود ۲۲ شرکت فعال در استان اردبیل بیمه نامه آنها صادر شود و تحت هیچ شرایطی حق بیمه صادر نشود. در مرکز کشور پرداخت می شود. غیر قابل قبول است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه صنعت بیمه برای رونق اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاری، تصریح کرد: بیمه نقش مهمی در کاهش ریسک سرمایه گذاری دارد و می تواند در تامین منابع مالی نیز نقش اساسی داشته باشد.

تلاش دولت برای جلوگیری از پرداخت تسهیلات رها شده به دلیل کنترل تورم است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری اردبیل مثلث بیمه، بانک و بازار سرمایه در تامین مالی سرمایه گذاران و کارآفرینان را یادآور شد و گفت: با تغییر مقررات در این حوزه امیدواریم همراه با بانک ها بیش از ۹۹ درصد آنها را تامین کنند. استفاده از عملکرد بازار سرمایه و بورس و همچنین رونق صنعت بیمه را برای توسعه و رشد اقتصادی این بخش رسالت خود قرار داده اند.

نژادمحمد افزود: در ماه های اخیر واحدهای تولیدی بزرگ استان وارد بازار سرمایه و بورس شده اند که تامین مالی آنها از این طریق انجام می شود و در واقع محدودیت منابع مالی بانک ها و عدم پرداخت وجه اتفاق افتاده است. «خدمات ارائه شده توسط شعب بانک هیچ دلیلی برای نارضایتی ایجاد نمی کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به کنترل تورم، دولت در تلاش است تا با پرداخت تسهیلات مربوطه از پرداخت تسهیلات متروکه جلوگیری کرده و به نوعی در بهبود فضای کسب و کار سهیم باشد که گاه ناکارآمدی هایی را برای بخش ایجاد می کند. تولید می آورد.

رتبه بیست و چهارم اردبیل در پرداخت حق بیمه و پرداخت غرامت خسارت

نژادمحمد به فاصله زیاد شاخص بیمه ایران با شاخص بیمه جهان و بنابراین بین شاخص بیمه استان اردبیل نسبت به کشور اشاره کرد و ادامه داد: ضریب نفوذ بیمه در کشور ما و استان اردبیل کمتر از میانگین جهانی است. ۲۲ شرکت در استان فعالیت می کنند. تنها ۱.۱ درصد از سهم بیمه کشور متعلق به این استان است.

وی رتبه ۲۴ این استان را در پرداخت حق بیمه و پرداخت غرامت ذکر کرد و افزود: از نظر ضریب نفوذ بیمه، میانگین این استان برابر با میانگین کشوری است و رتبه پانزدهم به این استان اختصاص دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ظرفیت زیرساخت ها و توسعه فرهنگ بیمه ای به ویژه بیمه های عمر و خانواده را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت رسانه ها برای گسترش فرهنگ بیمه ای ضروری است. برخی از قوانین، شرکت های بیمه به مسئولیت اجتماعی خود عمل می کنند. همچنین درست عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا