ورزشی

واکنش فوری باشگاه استقلال به زمزمه‌های برکناری جواد نکونام

باشگاه استقلال به شایعه اخراج جواد نکونام واکنش نشان داد.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

درست در شرایطی که شاگردان جواد نکونام به شایستگی در بالای جدول قرار دارند و کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه با آرامش کامل، به دور از هرگونه تنش، تمام تمرکز خود را معطوف به موفقیت و تداوم می کنند. هدایت استقلال برای کسب رضایت هر چه بیشتر. هواداران فهیم از جمع آبی پوشان جدا شده اند، برخی شایعه تغییر احتمالی کادر فنی و دروغ بزرگ مذاکره باشگاه با سایر گزینه ها به قصد از بین بردن تمرکز استقلال را مطرح کردند. این افراد که دشمنی آنها با استقلال برای هواداران ثابت شده است، پس از اینکه نتوانستند به سوءتفاهمات درون باشگاهی دامن بزنند، دست به حاشیه سازی جدیدی زدند و مدعی شدند باشگاه استقلال با گزینه دیگری برای سرمربیگری مذاکره کرده است.

باشگاه استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مربیانی که برای سربلندی استقلال زحمت کشیده اند، به صراحت اعلام می کند که با جواد نکونام سه ساله قرارداد دارد و هیچ برنامه ای برای تغییر سرمربی و کادر فعلی ندارد. کادر فنی استقلال حمایت می کند.

همچنین باشگاه استقلال از رسانه های محترم درخواست می کند با توجه به قرارداد سه ساله استقلال و جواد نکونام از گمانه زنی در مورد آینده نیمکت استقلال خودداری کنند و از قرار دادن بزرگان استقلال در مقابل هم خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا