فرهنگ و هنر

پذیره‌نویسی «کارما» در فرابورس آغاز شد

نشست خبری پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری اوراق با درآمد ثابت کیهان با حضور مدیران این صندوق در بورس ایران برگزار شد.


افق میهنی –

احمد احمدآبادی یکی از اعضای هیات مدیره شرکت پرتفوی دانک از آغاز پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری کیهان با نماد “کارما” در بورس اوراق بهادار خبر داد و گفت: کیهان اولین صندوق با درآمد ثابت گروه دانک است.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات بورس ایران، وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این صندوق افزایش دارایی های خود به بیش از هزار میلیارد تومان تا پایان سال است، ادامه داد: با توجه به شرایط خوب صندوق بازار بدهی صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کیهان پیش بینی می شود بازدهی خوبی داشته باشد. برای سرمایه گذاران خود داشته باشد.

وی نرخ بازدهی فعلی صندوق را ۳۱.۵ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این صندوق در فهرست صندوق های با نرخ سود بالا در بازار قرار دارد.

احمدآبادی اهرم اصلی صندوق را گروه تخصصی و متخصص مدیریت دارایی دانست و گفت: هدف صندوق کیهان این است که ظرف دو سال در بین ۵ صندوق برتر بازار قرار گیرد.

این گزارش حاکی از آن است که پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری اوراق با درآمد ثابت کیهان از امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه به مدت ۸ روز کاری آغاز شده است.

لازم به ذکر است شرکت سبد دانک مدیریت صندوق را بر عهده دارد. همچنین صندوق سرمایه گذاری خصوصی تک دانا بازرگان، رکن بازار گردان و کارگزاری سهام آذین کارگزاران پذیره نویسی صندوق هستند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا