بانک و بیمه

پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان

به گزارش افق میهن، اکبر بیات روز یکشنبه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود هشت هزار نفر از صندوق قرض الحسنه امامت ولایت با حجم وام بیش از ۱۵۰ میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان وام دریافت کرده اند.

وی اعطای مسکن به ۱۳۷ مددجو را بخشی از فعالیت های صندوق دانست و افزود: همچنین ۳ هزار و ۹۹۱ مددجو به ارزش بیش از ۷۱ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی از محل صندوق امداد استان در استان تهران دریافت کردند.

رئیس شعب صندوق امداد استان تهران با اشاره به نهادهای فرهنگی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۲ مددجو از نهادهای فرهنگی برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت با وام سه میلیون و ۶۲۰ هزار تومانی بهره مند شدند.

بیات با دعوت از خیرین و خیرین جهت واریز به صندوق امداد ولایت، خاطرنشان کرد: خیرین حقیقی و حقوقی می توانند به سایت صندوق امداد استان به نشانی (www.sqev.ir) مراجعه و یا با شعب استانی دارای طرح تماس حاصل نمایند صندوق امداد می تواند با شما تماس بگیرد. در مورد این صندوق

وی افزود: همچنین این افراد می توانند با مراجعه به شعب یا دفاتر کمیته امداد در استان تهران در طرح های این صندوق و به ویژه طرح وام دائم (کرض الحسنه) مشارکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا